Rolls-Royce Motor Cars ma przyjemność zaprezentować finalistów konkursu Young Designer Competition, na który wpłynęło w sumie ponad 5000 prac od dzieci w wieku 16 lat i młodszych z ponad 80 krajów. Celem konkursu było pobudzenie projektanckiego talentu, zainspirowanie tym, co najlepsze i zajęcie uwagi dzieci pozostających w domach podczas Covid-19.
Zadaniem uczestników było zaprojektowanie ich wymarzonego Rolls-Royce’a przyszłości z wykorzystaniem elementów personalizacji i nowych funkcji, które może podpowiedzieć jedynie dziecięca wyobraźnia.
Konkurs ogłoszony na początku kwietnia cieszył się takim zainteresowaniem, iż początkowo zakładany termin nadsyłania prac zaplanowany na połowę maja, został wydłużony o dwa tygodnie. W momencie zamykania zgłoszeń 2 czerwca 2020 roku naliczono ponad 5000 ilustracji autorstwa aspirujących młodych projektantów z 81 krajów. Selekcji najlepszych prac dokonali projektanci marki. Ci sami projektanci wybiorą również najlepszą pracę nadesłaną z Polski.
To z tych zgłoszeń zespół projektowy Rolls-Royce’a wybrał prace finałowe, które są już prezentowane w specjalnej galerii online. Główny zwycięzca zostanie ogłoszony w połowie lipca 2020 roku.
Rolls-Royce – klienci znów mogą odbierać swoje auta w Goodwood
Gavin Hartley, Head of Bespoke Design, Rolls-Royce Motor Cars, który wraz z członkami swojego zespołu wybierze zwycięskie prace, powiedział: „Byliśmy bardzo zaskoczeni skalą międzynarodowego zainteresowania naszym konkursem. A nie tylko te liczby zrobiły na nas wrażenie, piorunująca jest także jakość dziecięcych projektów, które wskazują na wspaniałą wyobraźnię, kreatywność oraz talent. Chcieliśmy pozwolić wyobraźni dzieci unieść się wysoko – i najwyraźniej trafiliśmy w sedno. Ich odpowiedź była wspaniała i postawiła przed nami niezwykle trudne zadanie wyboru finalistów i zwycięzcy!”
Dodał: “Rolls-Royce zachęca i umożliwia podążanie za swoimi marzeniami. Konkurs nie tylko umożliwił dzieciom wyrażenie ich pomysłów, ale jego efekty stały się dla naszego zespołu inspiracją. Konkurs przypomniał nam o wielkiej potędze ludzkiej wyobraźni i postawił przed nami wyzwanie by przenieść pojęcie skali, możliwości i wielkości, by zmieniać w rzeczywistość marzenia naszych klientów.”
Źródło: Rolls-Royce / Auto Fus Group