Porsche Polska zainaugurowało nową erę w relacjach z klientami. Porsche Centrum Sopot, pierwszy w kraju salon pierwszy salon przebudowany zgodnie z koncepcją Destination Porsche, został oficjalnie otwarty 27 listopada 2024 roku. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele Porsche AG, zarządu Porsche Polska oraz właściciele obiektu.
Nowy obiekt, działający w ramach grupy Lellek od 23 września 2024 roku, wyznacza nowe standardy w branży motoryzacyjnej. Na powierzchni 6000 metrów kwadratowych, rozłożonych na czterech kondygnacjach, wprowadzono rewolucyjne podejście do obsługi klienta, całkowicie zmieniające dotychczasowe zasady funkcjonowania salonów samochodowych.
„Zamysł koncepcji Destination Porsche polega na tym, że salon ma być dla klientów przestrzenią do wspólnych spotkań, miejscem inspirujących rozmów oraz wyjątkowych wrażeń, a nie zwykłym salonem sprzedaży”, wyjaśnia Margareta Michalska, kierownik ds. rozwoju sieci dealerskiej i jakości biznesu Porsche Polska.
Porsche i PUMA łączą siły w kolekcjonerskiej edycji sneakersów inspirowanych grą Cyberpunk 2077
Innowacyjne podejście widoczne jest już od progu – zamiast tradycyjnej recepcji, klientów witają specjalnie przeszkoleni Hostowie i Porsche Pro. To eksperci pierwszego kontaktu, którzy nie tylko przeprowadzają wstępne badanie oczekiwań, ale także dzielą się swoją wiedzą o produktach i historii marki.
Porsche Centrum Szczecin – dziesiąty salon Porsche w Polsce
„Nie ma tradycyjnej recepcji. Odchodzimy też od przyjmowania klienta przy biurku, chcemy, aby klient czuł się wyjątkowo, po partnersku i jak najbardziej komfortowo”, podkreśla Karolina Obrębska, marketing manager Porsche Centrum Sopot.
Salon wyróżnia się także pod względem architektury. Charakterystyczna fasada budynku, zgodna z wytycznymi marki, jest rozpoznawalna z daleka. Wnętrze zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie klientów – znajdują się tu strefy do pracy, zamknięte pomieszczenia do konfiguracji samochodów oraz przestrzenie spotkań.
Porsche Centrum Sopot to jeden z serii salonów w nowej koncepcji architektonicznej Destination Porsche w Polsce. Przed nim zaczął również działać zupełnie nowy salon w Rzeszowie, a chwilę po nim – w Szczecinie. W najbliższej przyszłości planowane jest otwarcie kolejnych obiektów – w Bydgoszczy oraz w warszawskiej dzielnicy Wawer (2025 r.), które również będą reprezentować nową filozofię marki Porsche.
Źródło: Porsche