Dacia wdraża nową identyfikację wizualną w sieci dealerskiej od początku 2022 roku. Zmiany mają zwiększyć atrakcyjność i widoczność punktów sprzedaży. Jednocześnie Dacia chce pozostać marką, która oferuje najlepszy stosunek ceny do zalet użytkowych na rynku. Modernizacja obejmuje wygląd salonów i wyróżniające się oznakowanie zewnętrzne.
W listopadzie 2023 roku już ponad tysiąc punktów sprzedaży przyjęło nową identyfikację wizualną marki. Jej wdrażanie zdecydowanie przyspieszyło w tym roku. 750 salonów dealerskich zmieniło identyfikację na nową w 2023 roku, co oznacza tempo trzech salonów na dzień roboczy.
Zmiana stylu salonów
Z zewnątrz zakłady dealerskie są dobrze widoczne i precyzyjnie zorganizowane – klient intuicyjnie podąża wytyczoną ścieżką. Poszczególne elementy oznakowania (flagi, totemy, panele, parkingi itd.) są bardzo czytelne. Salony wyglądają bardzo atrakcyjnie i zachęcają do przekroczenia ich progu.
Dacia Sandero Stepway 1.0 EKO-G 100 12V – 1100 km na jednym tankowaniu w komfortowych warunkach
Dobrze widoczny kolor khaki pozwala klientowi łatwo rozpoznać obecność marki niezależnie od otoczenia salonu. W przypadku wielomarkowych obiektów Grupy Renault nowe oznakowanie pozwala z łatwością zobaczyć salon Dacii i skierować klienta do właściwej części salonu lub serwisu.
Wewnątrz również wyraźnie widać oznakowanie poszczególnych stref. Podobnie jak w przypadku identyfikacji zewnętrznej, nową stylistykę punktów sprzedaży doskonale uosabiają: nowe logo marki – w którym litery „D” i „C”, przypominające solidne ogniwa łańcucha, łączą się ze sobą, a także nowa paleta kolorów nawiązująca do outdoorowego stylu marki. Nowa aranżacja wnętrza salonów jest ekoodpowiedzialna i daje możliwość zmiany konfiguracji. Ma ułatwić obsługę klienta i podkreślić cechy wyróżniające markę Dacia: eco-smart, solidna i outdoorowa – marka, która oferuje wszystko, co ważne i na luzie.
Ponad tysiąc salonów Dacii przejęło nowa identyfikację wizualną marki
W listopadzie 2023 roku już w ponad tysiącu salonów w ponad 30 krajach wdrożono nową identyfikację wizualną marki. Proces rozpoczął się od zmian zewnętrznych w kwietniu 2022 roku, a rok później objął wnętrza salonów.
Nowa Dacia Duster III wjeżdża na salony (odkrywamy nowy przebój, duża fotogaleria)
Docelowo wszystkie salony Dacii mają mieć nowe oznakowanie przed debiutem nowego Dustera w czerwcu 2024 roku we wszystkich krajach sprzedaży marki. To łącznie blisko 2000 obiektów.
W tym roku niemal wszystkie salony Dacia w Polsce przejdą transformacje zewnętrzną. W przyszłym roku cała polska sieć dystrybucyjna marki Dacia, czyli 63 zakłady partnerskie, będzie oznakowana nową identyfikacją marki z zewnątrz, jak również wewnątrz salonów sprzedaży.
Wdrożenie nowej identyfikacji jest kontynuowane jak zawsze zgodnie z wartościami marki, która stawia na prostotę, solidność i autentyczność. Stanowi doskonały impuls do rozwoju i potwierdza ambicje Dacii.
Źródło: Dacia