1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.
Przez minione cztery lata Hubert Niedzielski zajmował stanowisko kierownika ds. PR marki Volkswagen, wcześniej pracując w strukturach Volkswagen Group Polska dla marki Skoda. Koordynowane przez niego projekty nagradzane były w ostatnich latach m.in. w takich plebiscytach, jak IPRA Golden World Awards, PRGN Awards, Złote Spinacze czy PR Wings. Hubert Niedzielski jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalizacja dziennikarska i PR), ukończył m.in. studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (kierunek „Innowacyjne zarządzanie marką”).
Hubert Niedzielski od początku swojej kariery cieszył się dużym uznaniem współpracujących z nim dziennikarzy. Zawsze ceniono jego kulturę osobistą i fachowość. Praca dla marek Skoda i Volkswagen była tego najlepszym przykładem.
Porsche Panamera – ostatnie jazdy testowe przed premierą
Odpowiadający dotąd m.in. za działania PR Porsche w Polsce Paweł Mazurek, objął stanowisko kierownika ds. komunikacji marki ze Stuttgartu-Zuffenhausen. Będzie kontynuował zadania komunikacyjne Porsche w Polsce, w szczególności zaś wspierał rozwój obecności w digital marketingu oraz działania rosnącej sieci dealerskiej.
Marka Porsche w ostatnich latach rozwija się w bardzo szybkim tempie: z każdym rokiem powiększa się grono Polaków, którzy realizują swoje dziecięce marzenia o sportowym samochodzie i dzielą pasję do marki. Porsche stawia także kolejne kroki w ofensywie na polu elektromobilności: dotyczą one nie tylko rozwoju portfolio w pełni elektrycznych modeli, ale także programów wpływających na rozwój infrastruktury potrzebnej do obsługi „elektryków”, jak Porsche Charging Service czy Porsche Destination Charging.
Źródło: Porsche Polska