Peugeot uzupełnia gamę produktów lifestylowych i umacnia pozycję marki dzięki walizce kabinowej sygnowanej nowym logo. Atrakcyjny design, oparty o model twardej walizki Samsonite C-Lite, zdobędzie uznanie fanów i przedstawicieli marki PEUGEOT. Praktyczna, wyposażona w cztery kółka, wytrzymała i lekka – to walizka idealna na weekendowe wypady lub wyjazdy służbowe.
Ponieważ samochód i podróż są ze sobą nierozerwalnie związane, Peugeot nawiązał współpracę z Samsonite, aby wprowadzić na rynek nową walizkę kabinową. Obie marki potwierdzają tym samym swoje pozycjonowanie jako marek oferujących produkty najwyższej jakości skierowane do szerokiej grupy odbiorców i chcą zjednać sobie podróżujących. Atrakcyjny design walizki inspirowany kształtem muszli morskiej jest charakterystyczny dla gamy twardych walizek tego renomowanego producenta bagażu. Czarny, stonowany kolor walizki eksponuje nowy logotyp Peugeot – głowę lwa z profilu.
Nowa walizka kabinowa opatrzona logotypem Peugeot odpowiada modelowi Samsonite C-Lite. Wykonana jest z trwałego i lekkiego tworzywa CURV o wyjątkowej odporności na uderzenia w każdych warunkach. Jej wymiary (55 x 40 x 20 do 23 cm z możliwością rozsuwania) i waga 2,1 kg sprawiają, że staje się idealnym towarzyszem wypadów weekendowych lub krótkich podróży samochodem, pociągiem lub samolotem. Cztery kółka i wydłużona podwójna rączka teleskopowa gwarantują maksymalną łatwość przemieszczania się.
PEUGEOT – 70 proc. modeli marki będzie zelektryfikowanych w 2021 r.
Wyprodukowana w Europie nowa uniwersalna walizka uzupełnia linię bagaży Peugeot, jak również gamę ubrań i akcesoriów sygnowanych nową identyfikacją wizualną marki. Walizka kabinowa jest już dostępna w sklepie internetowym w cenie 399 euro. Współpraca obu marek może przynieść kolejne nowe modele. Więcej informacji we wrześniu 2021 r.!
Źródło: Peugeot