Amerykański koncern motoryzacyjny General Motors wprowadza na rynek radykalnie zmienione logo korporacyjne i tożsamość marki w ramach kampanii mającej na celu przyspieszenie masowego wprowadzenia pojazdów elektrycznych. Nowe logo stworzyły agencje Commonwealth // McCann.
Odświeżenie identyfikacji wizualnej ma być częścią kampanii marki podkreślającej jej wysiłki w dążeniu do upowszechnienia pojazdów elektrycznych. Obejmują one m.in. zobowiązanie do wyprodukowania 30 modeli elektrycznych do 2025 r. Nowy znak został zaprezentowany tuż przed prezentacją marki na targach CES 2021 zaplanowaną na 12 stycznia.
KIA prezentuje nowe logo oraz motto, które inaugurują śmiałą transformację
– Tematem projektu „Everybody In” stworzonego przez agencje Commonwealth // McCann jest wezwanie do działania mające na celu odzwierciedlenie ruchu, który jest integracyjny i dostępny – mówi Deborah Wahl, dyrektor ds. marketingu globalnego w GM. Dodaje, że nowe logo „opiera się na silnym dziedzictwie, a jednocześnie wnosi bardziej nowoczesny i żywy wygląd do znajomego niebieskiego kwadratu GM”.
Zmodyfikowana litera “m” w nim ma przypominać gniazdko elektryczne. To piąta zmiana w 113-letniej historii firmy i najbardziej „postępowa” zmiana od 1964 roku.
Źródło: GM