Categories: Wiadomości

Volkswagen Tayron – najnowszy SUV marki z Wolfsburga już w salonach (polskie ceny)

Nowość w salonach Volkswagena: kilka miesięcy po światowej premierze Tayron, najnowszy SUV marki, pojawił się u dealerów w całej Europie. Pierwsi klienci odbierają już swoje zamówione w przedsprzedaży pojazdy.

„Tayron to prawdziwie wszechstronny SUV” – podkreśla Martin Sander, członek zarządu marki Volkswagen odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i obsługę posprzedażną. „Duża liczba napływających zamówień i wstępne informacje zwrotne od dealerów potwierdzają, że dzięki nowemu Tayronowi kolejny raz świetnie trafiliśmy w potrzeby i wymagania naszych klientów” – dodaje Sander.

Wielu partnerów detalicznych towarzyszyło niemieckiej premierze najnowszego modelu Volkswagena, którą uczczono dodatkowo specjalnym wydarzeniem – „Rodzinnymi Dniami Tayrona”. Wielu klientów skorzystało z tej okazji, aby odbyć pierwszą jazdę próbną i przekonać się o licznych zaletach nowego SUV-a, takich jak wysokiej jakości wnętrze, duża przestrzeń bagażowa i ponadprzeciętne możliwości holowania przyczepy.

Wprowadzeniu na rynek najnowszego modelu Volkswagena towarzyszy międzynarodowa kampania marketingowa 360 stopni, która po raz pierwszy koncentruje się nie na ludziach, a na psach. Na przykład w reklamie telewizyjnej czworonogi entuzjastycznie wspinają się do „swojego” Tayrona przy dźwiękach przeboju „Who Let The Dogs Out”. Dzięki dużej przestrzeni bagażowej i opcjonalnemu trzeciemu rzędowi siedzeń, pojazd jest idealny nie tylko dla rodzin, lecz także dla właścicieli psów i poszukiwaczy przygód z hobby wymagającym dużo miejsca. Niezależnie od bandy urwisów i hobby – nowy Tayron oferuje przestrzeń i komfort dla każdego.



Portfele Polaków pod lupą – na zlecenie Volkswagen Financial Services

Premiera Tayrona z psami w roli głównej jest również obecna w mediach społecznościowych marki Volkswagen: klip wideo pokazuje grupę czworonogów odwiedzających fabrykę Volkswagena w Wolfsburgu. Miejsce, w którym Tayron został nie tylko zaprojektowany i opracowany, ale także jest produkowany. Przez ludzi, dla ludzi. Ale także dla psów. Niezwykli goście zostali zabierani na wycieczkę po fabryce. Tam mogli zobaczyć, ile serca i duszy, pasji i skrupulatności pracownicy włożyli w produkcję nowego modelu.

Występujący w jednej z głównych ról Journo, pies rasy australijski kelpie, zostaje zabrany do salonu Volkswagena, gdzie otrzymuje od pracownika kluczyki do „swojego” Tayrona – i niemal natychmiast wskakuje do bagażnika SUV-a w rozmiarze XXL. „To humorystyczne potwierdzenie naszego hasła: czy to człowiek, czy zwierzę – w Volkswagenie klient zawsze jest na pierwszym miejscu” – powiedział Martin Sander, dyrektor sprzedaży marki Volkswagen.

Źródło: Volkswagen



Redakcja

Recent Posts

Kia EV3 zdobywa tytuł World Car of the Year 2025

Kia EV3 została ogłoszona zwycięzcą konkursu World Car Awards 2025 w czasie ceremonii ogłoszenia wyników…

7 godzin ago

Shanghai Auto Show 2025 – Leapmotor prezentuje model B10

Marka Leapmotor z przyjemnością ogłasza, że będzie obecna na targach Shanghai Auto Show, podczas których…

1 dzień ago

Renault i Jean-Michel Jarre – razem na kolejne cztery lata

Marka Renault i Jean-Michel Jarre kontynuują wspólną przygodę dźwiękową zapoczątkowaną w 2022 roku. Przedłużenie współpracy…

3 dni ago

Poznań Motor Show 2025 – dwie polskie premiery Kia

Po światowej premierze pod koniec lutego w hiszpańskiej Tarragonie, właśnie podczas Poznań Motor Show 2025…

3 dni ago

Hybrydowa Toyota Corolla z kolejnym rekordem w Polsce – ponad 100 tys. sprzedanych aut

Toyota Corolla TS Kombi z napędem 2.0 Hybrid w wersji GR SPORT i z wyjątkowym…

4 dni ago

Techno Classica Essen 2025 – uczta dla miłośników prawdziwej motoryzacji

To jedna z najbardziej prestiżowych imprez motoryzacyjnych na świecie. Wystawcy z całego świata prezentują corocznie…

4 dni ago