Categories: Uncategorized

Audi – Hubert Niedzielski nowym PR Managerem marki Audi w Polsce

Hubert Niedzielski objął stanowisko kierownika ds. PR marki Audi w Polsce. Będzie odpowiedzialny za współpracę z mediami, politykę informacyjną oraz realizację strategii PR marki. To jeden z najbardziej cenionych profesjonalistów w branży motoryzacyjnej.

Hubert Niedzielski wnosi do zespołu Audi bogate doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Od października 2023 roku pełnił funkcję kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce, a wcześniej przez cztery lata zajmował stanowisko kierownika ds. PR marki Volkswagen. Swoją karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczynał w strukturach Volkswagen Group Polska w 2015 roku, pracując dla marki Skoda.

Audi – Geoffrey Bouquot członkiem zarządu ds. rozwoju technicznego

Projekty realizowane pod jego kierownictwem były w minionych latach wielokrotnie doceniane w prestiżowych konkursach branżowych, zdobywając nagrody m.in. w IPRA Golden World Awards, PRGN Awards, Złotych Spinaczach czy PR Wings.

W imieniu całego zespołu Porsche Polska chciałbym podziękować Hubertowi Niedzielskiemu za jego zaangażowanie i profesjonalizm w budowaniu wizerunku marki przez ostatnie kilkanaście miesięcy. Jednocześnie cieszę się, że funkcję kierownika PR ponownie obejmuje Artur Jakubczak. Mimo że ostatnie lata poświęcił rozwojowi w obszarze produktowym i szkoleniowym, niejednokrotnie udowodnił, że doskonale rozumie dynamikę współczesnej komunikacji korporacyjnej. Jego wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, połączone ze świeżym spojrzeniem i nowatorskimi koncepcjami w zakresie PR, stanowią idealną kombinację dla naszej rozwijającej się organizacji” – powiedział Wojciech Grzegorski, dyrektor zarządzający Porsche Polska.

Hubert Niedzielski jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył również studia podyplomowe na kierunku “Innowacyjne zarządzanie marką” w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. W Audi będzie odpowiedzialny za dalsze wzmacnianie wizerunku marki na polskim rynku oraz komunikację jej strategicznych projektów w ścisłej współpracy z zespołem marketingu marki.



Źródło: Audi



Redakcja

Recent Posts

Toyota od pięciu lat najczęściej wyszukiwaną marką motoryzacyjną w Google

2024 rok był piątym z rzędu, w którym Toyota cieszyła się największym zainteresowaniem użytkowników wyszukiwarki…

22 godziny ago

Brussels Motorshow 2025 – Peugeot zaprezentuje całą gamę elektryków

Po roku przerwy Salon Samochodowy w Brukseli powraca do Brussels Expo, gdzie w dniach od…

22 godziny ago

Ford Mustang Mach-E i F-150 zdobywają oceny Top Safety amerykańskiego instytutu IIHS

Ford Mustang Mach-E w roczniku modelowym 2024 i Ford F 150 2024-25 otrzymały najwyższe oceny…

2 dni ago

Tokio Auto Salon 2025 – wyjątkowa ekspozycja TOYOT GAZOO Racing oraz strefa Land Cruisera

Podczas rozpoczynającego się 10 stycznia Tokio Auto Salon 2025 Toyota zaprezentuje unikalną ekspozycję samochodów wyścigowych…

3 dni ago

Mercedes-Benz w gronie youngtimerów – kolejne modele w elicie klasyków

W 2025 r. wiele linii modelowych Mercedes-Benz kończy 30 lat – a ten wiek uprawnia…

4 dni ago

Muzeum Mercedes-Benz – siedem zwycięskich bolidów mistrza świata Lewisa Hamiltona

Spojrzenie wstecz na rekordową karierę pod sztandarem trójramiennej gwiazdy: Lewis Hamilton jest najbardziej utytułowanym kierowcą…

5 dni ago