Toyota C-HR, jeden z najważniejszych modeli marki na europejskim rynku, osiągnął znaczący kamień milowy – milion sprzedanych egzemplarzy od swojego debiutu w 2016 roku. Model, który w Polsce pozostaje najpopularniejszym crossoverem średniej wielkości, nie tylko przyciągnął nową grupę klientów, ale również zmienił postrzeganie marki w Europie. Jego odważny design i nowoczesne technologie docenili klienci stawiający na styl, jakość i radość z codziennej jazdy. Ponad połowa nabywców Toyoty C-HR wskazuje design jako główny powód zakupu, co czyni ten model jednym z bestsellerów marki.
Druga generacja Toyoty C-HR to w pełni europejski projekt – samochód został zaprojektowany i opracowany w europejskim centrum technicznym Toyoty w Zaventem przez lokalnych projektanów i inżynierów.
Nowa Toyota C-HR Plug-in Hybrid oferuje zasięg do 66 km w trybie elektrycznym (WLTP), a w warunkach miejskich nawet do 100 km (WLTP EAR City). Po wyczerpaniu baterii napęd automatycznie przełącza się w tryb hybrydowy, łącząc elastyczność i oszczędność, co sprawia, że auto sprawdza się w każdych warunkach. Wprowadzenie tego napędu znacząco przyczyniło się do 93% wzrostu sprzedaży hybryd plug-in Toyoty w Europie w tym roku. Co więcej, baterie Toyoty do wersji PHEV są produkowane w Europie, w fabryce Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT).
Toyota C-HR oferuje także dwie hybrydy piątej generacji: 1.8 Hybrid o mocy 140 KM oraz 2.0 Hybrid o mocy 197 KM. Wersja z napędem na cztery koła AWD-i zapewnia dodatkową stabilność i pewność prowadzenia.
Toyota C-HR zachowuje swoje dynamiczne właściwości jezdne dzięki ulepszonej platformie TNGA, która zapewnia wyższą sztywność nadwozia i zmniejszoną masę pojazdu. Aerodynamiczny projekt nadwozia, z optymalizacją przepływu powietrza oraz współczynnikiem oporu na poziomie 0,318, dodatkowo poprawia wydajność. Po raz pierwszy w modelach Toyoty wersje Plug-in Hybrid oraz GR SPORT zostały wyposażone w przednie amortyzatory ZF Sachs z systemem FSC, który poprawia komfort i precyzję prowadzenia.
Nowa Toyota C-HR wyróżnia się również mniejszym wpływem na środowisko dzięki zastosowaniu materiałów z recyklingu oraz technologii obniżających emisje CO2 w procesie produkcji. W kabinie znajdziemy nowoczesne, 64-kolorowe oświetlenie ambientowe, które można dostosować do nastroju, oraz bezramkowy dach panoramiczny, który zwiększa komfort podróżowania.
Toyota C-HR skutecznie łączy zaawansowane technologie, dynamiczną stylistykę i hybrydowe napędy, umacniając pozycję marki na drodze do pełnej elektryfikacji.
Źródło: Toyota
Mercedes-Benz Classic zamierza świętować liczne rocznice cenionych modeli samochodów, a także jubileusze firmowych uroczystości i…
Najnowszy ranking niezależnej organizacji Consumer Reports potwierdza reputację Toyoty jako producenta bezawaryjnych i trwałych samochodów.…
Toyota wprowadza nowe, niższe ceny katalogowe dla swoich modeli Prius i RAV4 Plug-in Hybrid. Zmiana…
Astara – oficjalny dystrybutor Nissana w Polsce – ogłosiła ważną nowość w gamie modelu Townstar:…
Był to pierwszy seryjnie produkowany samochód marki Cupra, która została wydzielona w 2018 roku z…
Rok 2024 stał dla marki Volkswagen pod znakiem wielu premier. Na polskim rynku zadebiutowały zmodernizowane…