Projekty: „Inspiracje w podróży”, „Prawda czy fałsz” oraz „Trzy oblicza Berlina” uzyskały blisko 15 milionów wyświetleń, przyciągając uwagę odbiorców zarówno prezentowanymi modelami samochodów, jak i wartościami promowanymi przez firmę. Wprowadzenie natywnych, opartych na storytellingu treści, przyczyniło się do pozytywnego odbioru kampanii i wzmocniło wizerunek marki jako nowoczesnej i inspirującej do odkrywania świata na własnych zasadach.
Celem kampanii było pokazanie samochodów Mitsubishi w roli niezawodnych towarzyszy wypraw, podkreślając ich komfort i funkcjonalność. Każdy z filmów skłania odbiorców do refleksji nad własnymi doświadczeniami i możliwościami, jakie niesie ze sobą podróżowanie. Materiały wyróżniają się także indywidualnymi perspektywami ambasadorów, którzy nadają im autentyczności i różnorodności, trafiając do różnych grup odbiorców. Wszystkie trzy serie łączy motyw podróży jako narzędzia do eksplorowania nowych miejsc, wartości i emocji.
Kinga Ossowska, PR Manager w firmie Astara w Polsce, a także pomysłodawczyni, producentka i współautorka scenariuszy do serii, tak podsumowała wyróżnienie: „Wyróżnienie w kategorii „Najlepsze działanie reklamowe w Polsce” to dla nas wielki zaszczyt, ogromna motywacja do dalszej pracy i doskonalenia naszych działań. Cieszymy się i dziękujemy jury konkursu, że po raz drugi obok wielkich kampanii dostrzeżona i doceniona została niskobudżetowa inicjatywa marki Mitsubishi Motors, której główną siłą były kreatywne pomysły oraz udział i talenty wybitnych aktorów i osobistości za świata kultury i nauki – Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego.
O czym opowiadają wyróżnione serie?
„Inspiracje w podróży” to historie, które ukazują różnorodne wartości odkrywane przez ambasadorów marki podczas wypraw. Maciej Kawecki poświęca czas na refleksje nad nowoczesnymi technologiami, Bartłomiej Topa odnajduje harmonię i spokój na łonie natury, a Anna Cieślak wyrusza w sentymentalne podróże, przenosząc się w czasie i snując marzenia. Samochód Mitsubishi ASX zapewnia im komfort i niezawodność, stając się idealnym towarzyszem do odkrywania świata.
„Prawda czy fałsz” to angażujące odbiorców opowieści, w których ambasadorzy dzielą się wrażeniami z hiszpańskiej podróży, zachęcając internautów do odgadnięcia, które fragmenty ich narracji są prawdziwe. W ten sposób Mitsubishi nie tylko zachęca odbiorców do zwiększenia aktywności na profilach społecznościowych marki, ale także w ciekawy sposób przekazuje ciekawostki o świecie i inspiruje do jego poznawania. W krótkich filmach Maciej Kawecki opowiada o roślinach pochłaniających CO?, Bartłomiej Topa zwraca uwagę na ochronę morskiej fauny, a Anna Cieślak przybliża historię tragicznej miłości z czasów walk Maurów z Hiszpanami.
„Trzy oblicza Berlina” – w tej serii ambasadorzy Mitsubishi odkrywają różnorodność stolicy Niemiec, podkreślając unikalne cechy miasta i pojazdu, jakim jest Mitsubishi Colt. Bartłomiej Topa poznaje zielone przestrzenie miasta, Anna Cieślak pokazuje jego artystyczną stronę, a Maciej Kawecki zachwyca się technologicznymi innowacjami. Mitsubishi Colt, dzięki swoim nowoczesnym rozwiązaniom i ekologicznemu napędowi hybrydowemu, ułatwia te podróże, podkreślając harmonię między stylem życia a mobilnością.
Dzięki przedstawieniu różnych miejsc i spojrzeń na podróżowanie marka stworzyła odbiorcom przestrzeń do utożsamiania się z ambasadorami i podjęcia decyzji o przetestowaniu zaprezentowanych pojazdów: Mitsubishi ASX oraz Mitsubishi Colt.
Te wyjątkowe serie filmów powstały dzięki pomysłom i zaangażowaniu Kingi Ossowskiej, Kamila Nowaka – niezwykle utalentowanego współautora scenariuszy, reżysera, autora zdjęć i montażysty, Filipa Kuncewicza – znakomitego kompozytora muzyki i sound designera oraz Pawła Poręckiego i Jędrzeja Lisowskiego – autorów zdjęć z planu.
„Tegoroczne wyróżnienie potwierdza, że najwyższa filmowa jakość, kreatywność i autentyczność w działaniach promocyjnych są kluczem do sukcesu. Pokazuje również, że nasze podejście, które stawia na wartościowe historie i emocjonalne zaangażowanie odbiorców, trafia w oczekiwania współczesnych klientów. Jesteśmy dumni, że kampanie Mitsubishi Motors nie tylko inspirują do odkrywania świata, ale również zachęcają do zaufania naszej marce i jej niezawodnym pojazdom” – dodaje Kinga Ossowska.
Więcej informacji na temat modeli Mitsubishi można znaleźć na stronie: www.mitsubishi.pl a filmy można obejrzeć odwiedzając profile https://www.youtube.com/MitsubishiMotorsPL,https://www.facebook.com/MitsubishiMotorsPolska/, https://www.instagram.com/mitsubishi.polska/ oraz blog www.mitsubishistories.pl
Źródło: Mitsubishi
Leapmotor z radością ogłasza swój udział w 101. edycji Targów Motoryzacyjnych w Brukseli, które odbędą…
Toyota przez lata produkowała duże i wygodne limuzyny, ale nie miała doświadczenia na międzynarodowym rynku…
Toyota C-HR Plug-in Hybrid to propozycja, która łączy innowacyjność z codzienną funkcjonalnością. Samochód objęto specjalną…
MG Motor wprowadza na polski rynek odświeżoną wersję swojego bestsellerowego SUV-a – MG ZS Classic,…
Po długich negocjacjach między Grupą Volkswagen, związkiem zawodowym IG Metall i radą zakładową, zawarto porozumienie…
Nissan Motor Co., Ltd. Ltd. („Nissan”), Honda Motor Co. Ltd. („Honda”) oraz Mitsubishi Motors Corporation…