Z dniem 1 grudnia 2024 roku Michał Szaniecki objął stanowisko dyrektora marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce. Należy dodać, iż jest związany z Grupą Volkswagen od 2016 roku. Swoją karierę rozwijał zarówno w strukturach krajowych, jak i międzynarodowych, pracując na wielu stanowiskach zarządczych w koncernach w branży FMCG oraz automotive.
Jako dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe w latach 2016-2018, Michał Szaniecki wprowadził wiele innowacyjnych rozwiązań w branży motoryzacyjnej. Jest autorem unikatowego w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformy umożliwiającej zapoznanie się z produktami online. Dzięki jego działaniom marka Volkswagen odnotowała największy wzrost wizerunkowy i rozpoznawalność od 2015 roku.
Volkswagen ID.3 GTX Performance dysponuje mocą 326 KM
W czasie pełnienia funkcji dyrektora marki Seat, Michał Szaniecki przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży oraz był bezpośrednio odpowiedzialny za wydzielenie i utworzenie struktur nowowprowadzanej wówczas marki Cupra w Polsce.
Volkswagen Tayron – ruszyła przedsprzedaż, a ceny zaczynają się od 180 290 zł
W ciągu ostatnich 3 lat pełnił rolę dyrektora marki Volkswagen w Australii, gdzie odpowiedzialny był m.in. za wprowadzenie kompleksowej strategii „Let’s go for a drive”, która pozytywnie wpłynęła na zmianę wizerunku Volkswagena i zwiększenie zaangażowania dealerów marki na rynku australijskim.
Źródło: Volkswagen