Zasięg do 410 km na jednym ładowaniu i możliwość szybkiego ładowania (od 15% do 80% w zaledwie 30 minut) sprawiają, że Renault R5 jest gotowe sprostać codziennym wyzwaniom. Nowy, lekki silnik elektryczny oraz efektywniejszy akumulator podkreślają zaangażowanie Renault w technologię przyszłości. Przy całkowitej masie wynoszącej 1450 kg (z akumulatorem 52 kWh) Renault 5 E-Tech 100% electric jest lżejsze od spalinowych hatchbacków z segmentu C, mając przy tym znacznie obniżony środek ciężkości. Bogate możliwości personalizacji – aż 200 kombinacji kolorów i detali – pozwalają każdemu dostosować samochód do własnego stylu.
Renault 5 E-Tech 100% electric jest również pierwszym samochodem wyposażonym w specjalny wiklinowy koszyk do przewozu zakupionych w piekarni bagietek, który można umieścić po prawej stronie konsoli środkowej. Prototyp koszyka został wykonany przez francuską wikliniarkę Marguerite Herlant.
Renault 5 E-Tech 100% electric wyróżnia się zaawansowaną technologią. System multimedialny openR z wbudowanymi usługami Google, sterowanie głosowe „Hej Reno” oraz planer tras dla samochodów elektrycznych podkreślają nowoczesny charakter pojazdu. Ten pełen francuskiego uroku i kreatywności samochód jest odważnym krokiem w kierunku elektrycznej przyszłości.
Poziomy wyposażenia Renault 5 E-Tech 100% electric obejmują wersje evolution, techno i iconic cinq. Ta ostatnia to edycja „Collection”, która – podobnie jak kolekcje haute couture – będzie zmieniana co roku. Na początek będzie to właśnie wersja iconic cinq. Samochód dostępny jest w pięciu kolorach nadwozia, w tym dwóch kultowych: żółtym pop i zielonym pop, inspirowanych barwami z lat 70.
evolution EV40 (120 KM) urban range – 120 900 zł
techno EV40 (120 KM) urban range – 129 900 zł
techno EV52 (150 KM) comfort range – 142 900 zł
iconic cinq EV40 (120 KM) urban range – 138 900 zł
iconic cinq EV52 (150 KM) comfort range – 151 900 zł
Gama elektrycznego Renault 5 zawiera wiele kultowych i ponadczasowych elementów. 18-calowe koła są montowane we wszystkich wersjach, a dodatkowo każda z nich oferuje ekran o przekątnej 10,1 cala, kartę hands free, bezprzewodową łączność z Android Auto i Apple CarPlay, automatyczny hamulec ręczny oraz reflektory 100% LED z automatycznym przełączaniem świateł mijania na drogowe.
W wersji evolution samochód posiada stalowe obręcze kół z kołpakami disco, inspirowane designem felg R5 Turbo.
Poziom wyposażenia techno obejmuje aluminiowe obręcze kół, 10-calowy panel zegarów, system multi-sense, kamerę cofania, system multimedialny openR link z wbudowanymi usługami Google, indukcyjną ładowarkę do smartfonów, avatar Reno, podświetlany wskaźnik ładowania na masce i funkcję „auto-hold”, która utrzymuje samochód w miejscu po zdjęciu nogi z pedału przyspieszenia.
Wersja iconic cinq (techno+) oferuje dodatkowo dwukolorowe nadwozie, podgrzewane fotele i kierownicę (z trzema poziomami grzania), system parkowania bez użycia rąk, czujniki wykrywania przeszkód z przodu, tyłu i z boku, a także bogatą gamę unikalnych elementów stylistycznych.
Źródło: Renault
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – rozpoczęła przedsprzedaż długo wyczekiwanego,…
Gama modelowa Toyoty Hiluxa zyskała nowy napęd Mild-hybrid 48V. Legendarny pick-up otrzymał nowe możliwości dzięki…
40 lat temu w Mercedes-Benz rozpoczła się historia sukcesu, która trwa do dziś. W listopadzie…
Rolls-Royce Motor Cars prezentuje Cameo, wykwintną miniaturową rzeźbę inspirowaną dziedzictwem marki, która stanowi esencję samochodów…
Od ponad 70 lat Volkswagen Transporter jest przede wszystkim niestrudzonym towarzyszem pracy wielu profesjonalistów, a kolejna…
MG zadebiutowało w Polsce 30 listopada 2023 roku podczas oficjalnej premiery poprzedzającej otwarcie swoich pierwszych…