Dzięki wyjątkowym modyfikacjom, w tym podwyższeniu kabiny o 30 mm i podniesieniu zawieszenia o kolejne 40 mm a także 35-calowym oponom i znacznie zwiększonym kątom najazdu i zjazdu oraz prześwitu, model Arctic Truck jest odpowiednim wyborem dla osób poszukujących nie tylko niezawodności, ale także ekstremalnych możliwości terenowych.
D-Max został zaprojektowany z myślą o tych, którzy potrzebują niezawodnego pojazdu do manewrowania po najbardziej wymagającym terenie, wypraw off-roadowych, a jednocześnie codziennego użytkowania. Można go dostosować do wielu zadań specjalnych, chociażby zamontować na nim wywrotkę, podnośnik koszowy czy wiertnicę albo zmodyfikować do wersji Arctic Truck oferującej dodatkowe możliwość zwiększające odporność na trudne warunki.
Wraz z debiutem ISUZU D-Max Arctic Truck polscy klienci mogą liczyć na ekstremalne osiągi w terenie przy zachowaniu komfortu jazdy na zwykłych drogach. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów ISUZU D-Max Arctic Truck są opony terenowe AT 315/70 R17 BFGoodrich All Terrain T/A KO2 o średnicy 35 cali oraz lift nadwozia o 30 mm w połączeniu z podwyższeniem zawieszenia o kolejne 40 mm, dzięki którym samochód zyskuje większy o 20 % prześwit. Te cechy nadają pojazdowi wyjątkowy charakter i w porównaniu do standardowych pick-upów znacznie podnoszą możliwości terenowe pojazdu, umożliwiając mu pokonywanie najtrudniejszych przeszkód, takich jak: kamienie, nierówności terenowe czy głębokie brody wodne.
Tak potężne koła wymagają dodatkowego poszerzenia nadkoli, co sprawia, że pick-up wygląda bardziej masywnie. Poszerzone, lakierowane nadkola zapewniają ochronę przed uszkodzeniami i zmniejszają brudzenie bocznych części pojazdu. Ważną role odgrywają tutaj również 4 chlapacze wykonane z wytrzymałych materiałów, odpornych na śnieg, deszcz czy sól drogową.
Lift zawieszenia i kabiny oraz duże koła to również większy kąt najazdu, który w Articu wynosi 35 stopni, co pozwala na bezpieczne pokonywanie stromych przeszkód i wzniesień. Po modyfikacji samochód zyskuje także większy kąt zejścia, bo aż 29,7 stopni, dzięki czemu może zjeżdżać ze stromych wzniesień bez ryzyka uszkodzenia tylnej części nadwozia.
Jedną z kluczowych modyfikacji w ISUZU D-Max Arctic Truck jest geometria zawieszenia. W tym modelu dodatkowe wzmocniono elementy zawieszenia, aby sprostać obciążeniom wynikającym z jazdy w trudnym terenie oraz montażu większych opon, a także zapobiegać przedwczesnemu zużyciu elementów.
Istotną zmianą w geometrii zawieszenia jest również poszerzenie rozstawu kół, co poprawia stabilność pick-upa i zapewnia lepsze rozłożenie masy podczas jazdy, zmniejszając ryzyko przewrócenia samochodu i zapewniając wygodę oraz bezpieczeństwo kierowcy.
Ważnym elementem zapewniającym płynność jazdy w ISUZU D-Max Arctic Truck są również odpowiednio wyważone koła, co w takim samochodzie ma szczególne znaczenie, ze względu na wymagania, jakie stawiają większe i cięższe opony. Odpowiednie wyważenie kół wpływa również na zmniejszenie poziomu hałasu, który dociera do kabiny, sprawiając, że jazda tym dużym pick-upem jest przyjemna i komfortowa.
Warto zwrócić uwagę na dokładny kalibrator prędkościomierza, dzięki któremu kierowca może polegać na dokładnych odczytach prędkości i dystansu, co jest istotne dla bezpieczeństwa i wygody użytkowania samochodu.
Nie bez znaczenia są też specjalne, zaprojektowane dla tego modelu stopnie boczne, które ułatwiają wsiadanie i wysiadanie z pojazdu o wysokim zawieszeniu. Co więcej, podczas jazdy w terenie, zwłaszcza po błotnistych drogach, mogą pełnić również funkcję osłon przed błotem, które mogłoby się rozpryskiwać na boki.
D-Max wyróżnia się swoim przestronnym i komfortowym wnętrzem, a także wysoką jakością materiałów i precyzją wykonania. Ergonomia foteli, liczba schowków, system multimedialny z ekranem dotykowym czynią go samochodem, w którym nie tylko dobrze się jeździ po trudnym terenie, ale także przyjemnie spędza czas podczas wielogodzinnych podróży.
Modyfikacja D-Maxa do imponującej wersji ARCTIC TRUCK jest realizowana na zamówienie klienta przez wyspecjalizowaną firmę Steeler, oficjalnego dystrybutora Arctic Trucks w Polsce a koszt modyfikacji to 47 900 zł netto. Po wykonaniu adaptacji pick-up przechodzi badania techniczne i podlega 3-letniej gwarancji do 100 000 km. Dzięki temu właściciel może się cieszyć unikalnymi właściwościami terenowymi swojego D-Maxa, mając pewność, że pojazd został zmodyfikowany z najwyższa starannością i obowiązującymi normami technicznymi.
Źródło: Isuzu / Astara
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…
Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…
Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…