Polska Organizacja Reklamodawców powstała jako związek pracodawców mający na celu integrację i reprezentację środowiska reklamodawców w Polsce. Instytucja stwarza przestrzeń, w której marketerzy mogą się zrzeszać, dzielić wyzwaniami oraz znajdować pole do wypracowywania wspólnych rozwiązań i podnoszenia standardów rynku. Misją organizacji jest podejmowanie działań przyczyniających się do budowania efektywnej i odpowiedzialnej komunikacji marketingowej, co wpisuje się w strategię rozwoju firmy Astara w Polsce.
Dzięki współpracy z POR i dostępowi do najnowszych rozwiązań, Astara w Polsce w jeszcze większym stopniu będzie tworzyć kampanie dostosowane do współczesnych oczekiwań konsumentów, jednocześnie działając na rzecz transparentności i etyki w komunikacji z klientami.
Jak podkreśla Łukasz Wójcik, Head of Marketing & PR w polskim oddziale firmy Astara: „Wierzymy, że współpraca z Polską Organizacją Reklamodawców pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować nasze cele w zakresie marketingu i promocji, a także dzielić się dobrymi praktykami i rozwiązaniami w tym zakresie. Chcemy przyczyniać się do kreowania standardów etycznych w komunikacji branży motoryzacyjnej, a także tworzyć i wykorzystywać nowe narzędzia i zasoby, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów”.
Dołączenie do grona Polskiej Organizacji Reklamodawców firmy reprezentującej branżę motoryzacyjną, jaką jest Astara, wprowadza nową perspektywę do działań instytucji. Zarówno zarząd, jak i rada POR, składające się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem marketingowym z różnych sektorów, mogą teraz czerpać z wiedzy i doświadczenia firmy dynamicznie rozwijającej się w sektorze motoryzacyjnym.
Anna Dzierzędzka, Prezes POR, tak podsumowała nawiązanie partnerstwa: „Dzięki obecności Astary POR zyskuje reprezentację jednej z kluczowych branż, co pozwoli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i wzmacniać synergię działań między sektorem motoryzacyjnym a szeroko pojętym marketingiem. Zależy nam, aby wszystko, co dzieje się w świecie marketingowym w Polsce, było maksymalnie efektywne dla naszych biznesów. Chcemy dbać o najwyższe standardy w komunikacji, a także o odpowiedzialność społeczną. Cieszy nas, że dołącza do nas kolejna firma, dla której są to priorytety”.
Więcej informacji na temat marek reprezentowanych przez firmę Astara w Polsce można odnaleźć na stronach internetowych: www.isuzu.com.pl, www.mitsubishi.pl oraz www.nissan.pl.
Źródło: Astara
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…
Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…
Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…