Categories: Wiadomości

Astara toruje drogę jako pierwsza firma motoryzacyjna w Polskiej Organizacji Reklamodawców

Astara oraz reprezentowane przez nią w Polsce marki: Isuzu, Mitsubishi oraz Nissan jako pierwsze z branży motoryzacyjnej nawiązały współpracę z Polską Organizacją Reklamodawców (POR). Jest to strategiczny krok mający na celu wymianę doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie nowoczesnego marketingu.

Polska Organizacja Reklamodawców powstała jako związek pracodawców mający na celu integrację i reprezentację środowiska reklamodawców w Polsce. Instytucja stwarza przestrzeń, w której marketerzy mogą się zrzeszać, dzielić wyzwaniami oraz znajdować pole do wypracowywania wspólnych rozwiązań i podnoszenia standardów rynku. Misją organizacji jest podejmowanie działań przyczyniających się do budowania efektywnej i odpowiedzialnej komunikacji marketingowej, co wpisuje się w strategię rozwoju firmy Astara w Polsce.

Strategiczna rola partnerstwa

Dzięki współpracy z POR i dostępowi do najnowszych rozwiązań, Astara w Polsce w jeszcze większym stopniu będzie tworzyć kampanie dostosowane do współczesnych oczekiwań konsumentów, jednocześnie działając na rzecz transparentności i etyki w komunikacji z klientami.

Jak podkreśla Łukasz Wójcik, Head of Marketing & PR w polskim oddziale firmy Astara: „Wierzymy, że współpraca z Polską Organizacją Reklamodawców pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować nasze cele w zakresie marketingu i promocji, a także dzielić się dobrymi praktykami i rozwiązaniami w tym zakresie. Chcemy przyczyniać się do kreowania standardów etycznych w komunikacji branży motoryzacyjnej, a także tworzyć i wykorzystywać nowe narzędzia i zasoby, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów”.

Mitsubishi Motors prezentuje nowego Outlandera PHEV

Dołączenie do grona Polskiej Organizacji Reklamodawców firmy reprezentującej branżę motoryzacyjną, jaką jest Astara, wprowadza nową perspektywę do działań instytucji. Zarówno zarząd, jak i rada POR, składające się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem marketingowym z różnych sektorów, mogą teraz czerpać z wiedzy i doświadczenia firmy dynamicznie rozwijającej się w sektorze motoryzacyjnym.



Anna Dzierzędzka, Prezes POR, tak podsumowała nawiązanie partnerstwa: „Dzięki obecności Astary POR zyskuje reprezentację jednej z kluczowych branż, co pozwoli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i wzmacniać synergię działań między sektorem motoryzacyjnym a szeroko pojętym marketingiem. Zależy nam, aby wszystko, co dzieje się w świecie marketingowym w Polsce, było maksymalnie efektywne dla naszych biznesów. Chcemy dbać o najwyższe standardy w komunikacji, a także o odpowiedzialność społeczną. Cieszy nas, że dołącza do nas kolejna firma, dla której są to priorytety”.

Więcej informacji na temat marek reprezentowanych przez firmę Astara w Polsce można odnaleźć na stronach internetowych: www.isuzu.com.pl, www.mitsubishi.pl oraz www.nissan.pl.

Źródło: Astara



Redakcja

Recent Posts

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

15 godzin ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

15 godzin ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

2 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

2 dni ago

Astara wprowadza do polskiej oferty nowe Isuzu D-Max 2025

Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…

2 dni ago

Porsche i PUMA łączą siły w kolekcjonerskiej edycji sneakersów inspirowanych grą Cyberpunk 2077

Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…

4 dni ago