Categories: Wiadomości

Porsche Centrum Szczecin – dziesiąty salon Porsche w Polsce

Nowy salon został zaprojektowany zgodnie z koncepcją Destination Porsche, która całkowicie zmienia podejście do obsługi klienta. W szczecińskim salonie nie ma tradycyjnej recepcji, a pracownicy odchodzą od przyjmowania klientów przy biurkach. Zamiast tego, klienci są witani przez specjalnie przeszkolonych Hostów i Porsche Pro – ekspertów, którzy przeprowadzają pierwsze badanie oczekiwań i dzielą się swoją rozległą wiedzą o produktach oraz historii marki.

Zamysł koncepcji Destination Porsche polega na tym, że salon ma być dla klientów przestrzenią do wspólnych spotkań, miejscem inspirujących rozmów oraz wyjątkowych wrażeń, a nie zwykłym salonem sprzedaży. To miejsce, gdzie klient ma poczuć się szczególnie, gdzie potrzeby i oczekiwania klientów są priorytetem, a panująca atmosfera i komfort będą wyróżniające, co pozwoli na stworzenie bliskiej relacji ze społecznością Porsche w Polsce.

Dlatego elegancki showroom w Szczecinie oferuje nie tylko przestrzeń ekspozycyjną dla najnowszych modeli, ale również komfortowe strefy relaksu i spotkań dla klientów. Wyjątkowym elementem salonu jest Hall of Fame Sobiesława Zasady, prezentująca historię legendarnych rajdów i zwycięstw arcymistrza polskiej motoryzacji.

Z ogromnym entuzjazmem otwieramy wyjątkowe miejsce na motoryzacyjnej mapie Szczecina. Porsche to marka o sportowych korzeniach, odważna w decyzjach i śmiało patrząca w kierunku przyszłości. W DNA właścicieli Grupy Cichy-Zasada wpisany jest bezustanny rozwój i realizacja najśmielszych marzeń, a Szczecin jest do tego najlepszym miejscem – mówi Artur Nafalski, dyrektor zarządzający Porsche Centrum Szczecin.

Muzeum Porsche – nowa specjalna wystawa na 50-lecie Porsche Turbo

Otwarcie Porsche Centrum Szczecin to kolejny ważny krok w rozwoju marki w Polsce. I szczególnie symboliczny, bo to pierwszy salon naszej marki należący do Grupy Cichy-Zasada. A przecież Sobiesław Zasada nie tylko wprowadził Porsche do rajdów, ale też trzykrotnie zdobył mistrzostwo Europy za kierownicą naszych samochodów. Dziś, gdy otwieramy dziesiąty salon w Polsce, a w przyszłym roku planujemy uruchomienie kolejnych dwóch (w Bydgoszczy i na warszawskim Wawrze), możemy z dumą powiedzieć, że tradycja i nowoczesność spotykają się pod szyldem Porsche – komentuje Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce.



Źródło: Porsche



Redakcja

Recent Posts

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

14 godzin ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

14 godzin ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

2 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

2 dni ago

Astara wprowadza do polskiej oferty nowe Isuzu D-Max 2025

Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…

2 dni ago

Porsche i PUMA łączą siły w kolekcjonerskiej edycji sneakersów inspirowanych grą Cyberpunk 2077

Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…

4 dni ago