Zhu Jiangming, założyciel Leapmotor, przedstawił B10 podczas wydarzenia, podkreślając jego znaczenie jako pierwszego globalnego modelu Leapmotor. „B10 ucieleśnia naszą wizję elektrycznej przyszłości – oferując nie tylko doskonałe osiągi i inteligentną łączność, ale także czyniąc tę przyszłość dostępną dla klientów na całym świecie” – powiedział Zhu.
B10, elegancki C-SUV, zbudowany jest w oparciu o zaawansowaną architekturę LEAP 3.5 marki Leapmotor, zintegrowaną platformę zapewniającą najnowocześniejsze funkcje, takie jak ADAS (zaawansowane systemy wspomagania kierowcy), konfigurowalny cyfrowy kokpit i inteligentne możliwości jazdy. B10 powstał, aby zaspokoić potrzeby korzystających z technologii i świadomych ekologicznie klientów, poszukujących samochodu elektrycznego, który łączy w sobie styl, osiągi i zaawansowaną technologię.
Tianshu Xin, dyrektor generalny Leapmotor International, podczas prezentacji przedstawił ambitną globalną strategię Leapmotor, mówiąc: „Leapmotor International może i jest start-upem, ale jest to start-up mający dwóch niezwykle silnych rodziców. Jeden zapewnia innowacje i konkurencyjne ceny, natomiast drugi – dzięki naszej współpracy ze Stellantis – oferuje potężne globalne zasoby i niezrównaną infrastrukturę serwisową. Razem jesteśmy w stanie zaoferować klientom produkty takie jak B10, które łączą najnowocześniejszą technologię z przystępną ceną”.
B10 to pierwszy z wielu nadchodzących modeli, które zostaną wprowadzone na rynek w ramach serii B marki Leapmotor, zaprojektowanej specjalnie na rynki światowe. Nowy C-SUV jest skierowany do młodszych klientów poszukujących samochodu oferującego nie tylko zaawansowaną technologię i łączność, ale także silną świadomość ekologiczną w konkurencyjnej cenie.
Wraz z modelem B10, Leapmotor wkracza do wysoce konkurencyjnego segmentu globalnego rynku. Połączenie inteligentnej technologii, śmiałego designu i zintegrowanych funkcji sprawia, że B10 zdecydowanie wyróżnia się w tłumie.
Debiut Leapmotor na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu następuje w momencie, gdy spółka przyspiesza swoją globalną ekspansję. Od 23 września br., marka Leapmotor rozpoczęła już sprzedaż w Europie poprzez ponad 200 dealerów działających w 13 krajach. Do końca 2025 roku spółka planuje zwiększyć liczbę punktów sprzedaży w Europie do 500.
Niezwykle szybka ekspansja odzwierciedla szerszą strategię Leapmotor polegającą na uczynieniu mobilności elektrycznej bardziej dostępną dla wszystkich, zgodnie z obietnicą marki „Doskonałość w zasięgu ręki”.
Oprócz B10, Leapmotor zaprezentował także inne kluczowe modele ze swojego portfolio, obejmujące:
Ponieważ spółka Leapmotor stale rozwija się na całym świecie, partnerstwo ze Stellantis jest kluczowym elementem jej strategii. Carlos Tavares, dyrektor generalny Stellantis, podkreślił znaczenie tej współpracy, stwierdzając: „Wspólnie z Leapmotor oferujemy zaawansowaną technologicznie, przystępną cenowo mobilność elektryczną klientom spoza Chin. Dzięki połączeniu sił możemy szybko i skutecznie wprowadzać na rynek innowacyjne rozwiązania”.
Patrząc w przyszłość, Leapmotor przygotowuje się do wprowadzenia na rynek kolejnych modeli z serii B w 2025 roku, podkreślając swoje zaangażowanie w poszerzanie swojej gamy modelowej i dostarczanie klientom na całym świecie przystępnych cenowo samochodów elektrycznych.
* Podane ceny są orientacyjne i mogą się różnić w zależności od rynku.
Źródło: Stellantis
Podczas tegorocznego weekendu Pucharu Świata w austriackim Kitzbühel, Audi prezentuje niezwykle emocjonujące Q6. Koncepcyjny Audi…
Toyota RAV4 w 2024 roku po raz ósmy z rzędu była najczęściej wybieranym SUV-em w…
Firma Astara – wyłączny importer i dystrybutor samochodów Mitsubishi Motors w Polsce – rozpoczyna rok…
W dniach 27 stycznia – 2 lutego 2025 r. w salonach Toyoty trwają Dni Otwarte…
Wraz z nowymi seriami A5 i Q5 zbudowanymi na platformie Premium Platform Combustion (PPC), Audi…
KINTO One oferuje wynajem długoterminowy oraz leasing samochodów nowych i używanych. Kompleksowa usługa finansowa dostępna…