Categories: Wiadomości

Nissan Qashqai – Mateusz Banasiuk ambasadorem

Mateusz Banasiuk, znany polski aktor, rozpoczyna współpracę z firmą Astara NIP Poland. Artysta został ambasadorem najpopularniejszego modelu Nissana w Polsce – Qashqai. Zmiany w zakresie technologii pokładowych, stylistyki i wystroju wnętrza wzmacniają pozycję SUV-a japońskiej marki jako punktu odniesienia w tym segmencie aut. Nowy ambasador marki będzie jeździł Nissanem Qashqai w nowej wersji wyposażenia N‑Design, z innowacyjnym napędem hybrydowym e-POWER.

Mateusz Banasiuk to aktor znany z ról w filmach „Furioza”, „Zabij mnie, kochanie” czy komedii romantycznej, która stała się hitem na całym świecie „Miłość do kwadratu”. Gdy nie przebywa na planie, można go spotkać w studiu, gdzie dubbinguje filmy albo na teatralnej scenie. Poza aktorstwem Mateusz znajduje czas na działalność społeczną – wspiera Koło Młodych Stowarzyszenia Filmowców Polskich działając na rzecz całego środowiska filmowego. Jest również pasjonatem sportów: jeździ na rolkach, rowerze i snowboardzie, a także doskonale pływa oraz uprawia wakesurfing.

Ze względu na swój aktywny tryb życia i zamiłowanie do poszukiwania nowych wyzwań aktor na co dzień potrzebuje przestronnego samochodu, wyposażonego w najnowocześniejsze technologie, którym sprawnie będzie przemieszczać się między planem, studiem a domem, jak również bezpiecznie podróżować z rodziną.

Mateusz ceni nowoczesny design, dlatego wybrał samochód w kolorze ceramicznej szarości, połączonej z czarnym dachem. Aktor często zestawia elementy casualowe z bardziej formalnymi, co pozwala mu zachować równowagę między komfortem a modnym wyglądem. Zupełnie jak nowy Nissan Qashqai, który łączy sportową dynamikę z wnętrzem emanującym elegancją oraz nowoczesną technologią zapewniającą wygodę.

Ambasador odebrał kluczyki do nowego Nissana z rąk Piotra Laube, dyrektora zarządzającego marki Nissan w Astara NIP Poland.



„Jest mi niezmiernie miło, że Mateusz Banasiuk dołączył do rodziny Nissana jako ambasador modelu Qashqai. Był to dla nas naturalny wybór z wielu powodów. Mateusz doskonale łączy w sobie odwagę do próbowania nowych rzeczy i niezależność – cechy, które odzwierciedla również najnowszy Nissan. Pasja do aktorstwa, muzyki i aktywnego trybu życia nowego ambasadora świetnie współgra z filozofią naszego samochodu, który jest stworzony dla ludzi ceniących wyjątkowy design, innowacyjność i dynamikę. Jestem przekonany, że Qashqai w nowej wersji wyposażenia N-Design będzie idealnym towarzyszem Mateusza w jego codziennych wyzwaniach” – powiedział Piotr Laube.

Efektywny design

Nowy Nissan Qashqai wyróżnia się unikalnym połączeniem wyrazistego stylu, bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Charakterystyczną częścią nadwozia samochodu jest osłona chłodnicy, składająca się z dziesiątek trójwymiarowych elementów w kształcie przecinków, wykończonych czarnym połyskującym lakierem, który podkreśla elegancję pojazdu. Światła do jazdy dziennej harmonijnie współgrają z tym detalem, a ich górna część pełni również funkcję kierunkowskazów sekwencyjnych. Nowe reflektory LED dodatkowo wzmacniają dynamiczny charakter auta, zapewniając jednocześnie lepszą widoczność i większe bezpieczeństwo na drodze.

Stylistykę Nissana Qashqai N-Design uzupełniają: panoramiczny dach, czarne relingi oraz detale zewnętrzne i wewnętrzne w czarnym kolorze. System oświetlenia nastrojowego pozwala na wybór spośród aż 64 kolorów.

Nowy Nissan Qashqai pobił rekord świata

„Uwielbiam przemyślane rozwiązania i ciekawy design, dlatego to, co przyciągnęło moją uwagę w nowym Nissanie, to wyróżniająca się lakierowana w kolorze nadwozia dolna część karoserii i 20-calowe obręcze kół. Doceniam także wykończenie wnętrza materiałami Alcantara i skórą. Wszystko tutaj zostało dopracowane z charakterystyczną dla japońskiego rzemiosła dbałością o każdy detal” – podkreśla Mateusz Banasiuk.

Nowy poziom wyposażenia

Aktor zwrócił również uwagę na udoskonalony system kamer 360° z widokiem 3D, który zapewnia możliwość monitorowania otoczenia pojazdu z ośmiu różnych punktów widzenia:

„Od kiedy podróżuję z całą rodziną, o wiele bardziej niż kiedyś, skupiam się na systemach bezpieczeństwa oferowanych przez producentów aut. W Nissanie mogę zobaczyć otoczenie pojazdu z przodu, z tyłu, po bokach a nawet od strony narożników, co pomaga zidentyfikować niewidoczne z kabiny zagrożenie. To naprawdę przydatna funkcja” – dodał ambasador.

Mateusz wiele czasu spędza w samochodzie, dlatego ceni wszelkie nowinki technologiczne sprawiające, że podróż jest komfortowa i przyjemna. Wbudowany pakiet usług Google, dzięki którym może korzystać z Asystenta Google i aplikacji dostępnych w Google Play, wpisuje się w jego potrzeby, pozwalając między innymi zarządzać głosowo klimatyzacją czy podgrzewaniem siedzeń.

Ambasador podkreśla także znaczenie innowacyjnej technologii hybrydowej e-POWER, która zapewnia wrażenia jak podczas jazdy samochodem elektrycznym, ale bez konieczności ładowania akumulatora. Koła napędzane w 100% przez silnik elektryczny i oszczędny silnik benzynowy służący jedynie jako generator energii dla akumulatora, pozwalają mu cieszyć się płynną jazdą i dynamicznym przyspieszeniem.

„Czuję, że Nissan Qashqai N-Design to dla mnie idealny wybór – zarówno do codziennych zadań w mieście, jak i na dłuższe trasy. Nie mogę się doczekać, by wspólnie z rodziną odkrywać jego możliwości i dzielić się tym doświadczeniem z innymi” – zaznaczył Mateusz Banasiuk.

Ambasador Nissana Qashqai prowadzi swoje profile w mediach społecznościowych: na Instagramie oraz Facebooku.

Więcej informacji na temat Nissana Qashqai w nowej odsłonie.

Źródło: Nissan



Redakcja

Recent Posts

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

15 godzin ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

15 godzin ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

2 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

2 dni ago

Astara wprowadza do polskiej oferty nowe Isuzu D-Max 2025

Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…

2 dni ago

Porsche i PUMA łączą siły w kolekcjonerskiej edycji sneakersów inspirowanych grą Cyberpunk 2077

Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…

4 dni ago