Jeśli chodzi o ładowanie, proces jest niezwykle intuicyjny i prosty dzięki wbudowanemu planerowi podróży. PEUGEOT oferuje również swoim klientom całkowity spokój ducha dzięki programowi ALLURE CARE, który zapewnia PEUGEOT E-408 ochronę na 8 lat / do osiągnięcia przebiegu 160 000 km.
ALLURE: Dzięki sylwetce typu fastback i w 100% elektrycznemu układowi napędowemu, PEUGEOT E-408 to unikalna oferta na rynku.
EMOCJE: Przyjemność z jazdy w 100% elektrycznej dodatkowo potęguje PEUGEOT i-Cockpit® z wbudowanym planerem podróży.
DOSKONAŁOŚĆ: PEUGEOT E-408 rozszerza gamę samochodów elektrycznych marki PEUGEOT, najbardziej wszechstronną i najszerszą spośród wszystkich europejskich marek wolumenowych, obejmującą 12 elektrycznych samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych.
Kiedy w czerwcu 2022 r. zaprezentowano nowy model PEUGEOT 408, marka PEUGEOT wprowadziła do segmentu C urok bezprecedensowej sylwetki typu fastback. PEUGEOT 408, samochód inny niż wszystkie, wyróżnia się kocią sylwetką, dynamicznymi liniami z podwyższoną pozycją za kierownicą oraz wyrafinowanym designem premium dopracowanym w najdrobniejszych szczegółach.
Dwa zelektryfikowane układy napędowe, PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 i PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8, stanowiły pierwszy krok w elektryfikacji modelu 408. Na początku bieżącego roku do gamy PEUGEOT 408 dołączyła wersja 48 V HYBRID 136 e-DCS6. Nowy PEUGEOT E-408 przenosi strategię elektryfikacji na wyższy poziom dzięki bezemisyjnemu układowi napędowemu o mocy 157 kW/210 KM w połączeniu z akumulatorem NMC o pojemności użytecznej 58,2 kWh.
Wprowadzenie na rynek modelu PEUGEOT E-408 wraz z rozpoczęciem zbierania zamówień już od 2 października br., to najnowszy krok w realizacji ambitnego planu marki PEUGEOT, która pragnie stać się liderem rynku samochodów elektrycznych w Europie. Nowy PEUGEOT E-408 będzie produkowany w fabryce w Miluzie i będzie objęty programem ALLURE CARE oferującym ochronę do 8 lat / 160 000 km, najdłuższą spośród wszystkich europejskich marek.
Innowacyjna i unikatowa sylwetka typu fastback idealnie pasuje do nowoczesnego charakteru nowego PEUGEOT E-408. Platforma, na bazie której powstał samochód, umożliwia pełną elektryfikację bez uszczerbku dla stylu, dynamiki lub komfortu wnętrza.
PEUGEOT E-408, o długości nadwozia 4,69 m i szerokości 1,85 m (ze złożonymi lusterkami bocznymi), zbudowany jest na wielonapędowej platformie modułowej E-EMP2 (Efficient Modular Platform), wyróżniającej się rozstawem osi wynoszącym 2,79 m. Duże wymiary pozwalają na zainstalowanie akumulatora w podwoziu samochodu, pod podłogą między kołami, oszczędzając w ten sposób przestrzeń w kabinie i obniżając środek ciężkości PEUGEOT E-408, zapewniając dynamiczną jazdę, bowiem przyjemność jazdy jest wyznacznikiem postępu.
Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne łączą w sobie dynamiczną elegancję fastbacka, zachowanie na drodze godne najlepszych sedanów oraz nieco podwyższoną pozycję za kierownicą, która zwiększa codzienną przyjemność z jazdy, bezpieczeństwo i komfort.
Kocia sylwetka
Duży rozstaw kół – 1,59 m z przodu i 1,60 m z tyłu – gwarantuje PEUGEOT E-408 stabilność i dobre trzymanie się drogi. Pomimo podwyższonego zawieszenia, PEUGEOT E-408 oferuje elegancki i sportowy profil dzięki całkowitej wysokości wynoszącej zaledwie 1,49 m, która poprawia również aerodynamikę.
Koci charakter modelu PEUGEOT E-408 dodatkowo podkreśla unikalne wykończenie powierzchni nadwozia, szczególnie widoczne z tyłu – z „kocimi uszami” prowadzącymi w kierunku spojlera na pokrywie bagażnika i kształtem tylnego skrzydła spoilera, tworzące dwa ostrokątne występy nadwozia zaprojektowane, aby bawić się światłem.
Boczne osłony dolnych krawędzi nadwozia i nadkoli płynnie przechodzą w masywny, czarny tylny zderzak, który wcina się ukosem w nadwozie tworząc kolorystyczny kontrast i podkreśla dynamikę tylnej sylwetki. Duże 19-calowe koła Graphite o innowacyjnym designie są wyposażone w opony 225-50R19 o bardzo niskich oporach toczenia (klasa A+).
Nowoczesna identyfikacja wizualna
Wykończenie grilla PEUGEOT E-408 w kolorze nadwozia „dematerializuje” go, sprawiając, że wtapia się w bryłę przedniego zderzaka i staje niewidoczny. To znak zmiany pokoleniowej i ery elektryfikacji gamy PEUGEOT.
Identyfikacja wizualna marki jest bardziej widoczna niż kiedykolwiek dotąd dzięki wyrafinowanemu oświetleniu. Z przodu, technologia LED pozwala uzyskać bardzo cienkie – i bardzo skuteczne – reflektory podkreślające wyjątkowy wygląd PEUGEOT E-408 i przynależność rodziny modeli PEUGEOT. Sygnatura świetlna samochodu biegnie dalej w dół przybierając kształt dwóch „kłów” z diod LED, zachodzących na przednie zderzaki. Z tyłu, identyfikacja wizualna PEUGEOT tworzy kultowy motyw potrójnego śladu pazurów LED, pochylonych dla podkreślenia jeszcze większej dynamiki.
Nowy PEUGEOT E-408 jest dostępny w pięciu kolorach nadwozia: białym Okenite White, niebieskim Obsession Blue, szarym Selenium Grey, czerwonym Elixir Red i czarnym Perla Nera Black.
Duża moc, natychmiastowy moment obrotowy… w 100% elektryczny napęd modelu PEUGEOT E-408 zapewnia niezrównaną przyjemność prowadzenia. Całość dodatkowo wzmacnia PEUGEOT i-Cockpit® oraz zachowanie na drodze, zgodnie z prawdziwą tradycją PEUGEOT.
Wyjątkowe wrażenia z jazdy
Niezrównany PEUGEOT i-Cockpit® oferuje wyjątkową ergonomię. Kompaktowa kierownica zwiększa przyjemność prowadzenia, umożliwiając wyjątkową zwinność i precyzję ruchów. Umieszczony na wysokości wzroku, tuż nad kierownicą, cyfrowy zestaw wskaźników obejmuje w pełni konfigurowalny i możliwy do personalizacji 10-calowy cyfrowy panel 3D.
Przyjemność prowadzenia jest zakorzeniona w genach nowego PEUGEOT E-408 bardziej niż kiedykolwiek dotąd. Wzorcowe zachowanie na drodze, wysoki komfort jazdy i doskonała zwinność w mieście dzięki promieniowi skrętu od krawężnika do krawężnika wynoszącemu 11,18 m. Aby poprawić komfort wibracyjny, sztywność nadwozia została zoptymalizowana poprzez klejenie elementów konstrukcyjnych.
Doskonałe osiągi potęgujące przyjemność z jazdy
Nowy PEUGEOT E-408 jest wyposażony w synchroniczny silnik elektryczny z magnesami trwałymi o mocy 157 kW (210 KM) i dużym momencie obrotowym 345 Nm. Silnik jest produkowany we Francji, w zakładzie w Trémery, przez spółkę joint venture STELLANTIS-NIDEC. Reduktor, z którym jest powiązany, jest produkowany przez STELLANTIS w Valenciennes (Francja).
PEUGEOT i-Cockpit® z niezliczonymi usługami łączności*
10-calowy centralny ekran o wysokiej rozdzielczości umożliwia sterowanie systemem PEUGEOT i-Connect® Advanced oferowanym w wyposażeniu standardowym w PEUGEOT E-408 i obejmującym nawigację TomTom z dostępem do Internetu. Aby zapewnić optymalną czytelność, mapa jest wyświetlana na całej powierzchni 10-calowego ekranu dotykowego. Aktualizacje systemu odbywają się bezprzewodowo „over the air”, czyli bezpośrednio poprzez transmisję danych za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnej.
Najlepsza nawigacja z planerem podróży i zoptymalizowanymi rozwiązaniami. System nawigacji oferuje funkcję „planera podróży”, która optymalnie planuje trasy, aby zmaksymalizować zasięg samochodu i ułatwić ładowanie. W celu obliczenia idealnej trasy, system bierze pod uwagę wiele informacji, w tym odległość do pokonania, poziom naładowania akumulatora na początku podróży, wymagany poziom naładowania akumulatora w miejscu docelowym, prędkość, zużycie energii, natężenie ruchu, rodzaj drogi, wysokość i oczywiście dostępne stacje ładowania w pobliżu miejsca docelowego.
Aplikacja e-Routes by Free2move Charge jest również dostępna w samochodzie po podłączeniu smartfona do systemu PEUGEOT i-Connect®. Optymalizuje każdą podróż, obliczając najlepszą trasę na podstawie potrzeb pojazdu w zakresie zasięgu, lokalizacji stacji ładowania, warunków ruchu, odległości do pokonania itp.
Funkcja klonowania ekranu łącząca smartfon z pokładowym systemem informacyjno-rozrywkowym jest teraz bezprzewodowa (Apple CarPlay/Android Auto) i umożliwia jednoczesne podłączenie dwóch telefonów przez Bluetooth. Cztery gniazda USB-C uzupełniają konfigurację opcji łączności oferowanych w PEUGEOT E-408.
System jest wyposażony w pełni konfigurowalne przełączniki klawiszowe i-toggles, rozmieszczone niczym otwarta książka pod centralnym ekranem. i-toggles stanowią unikatowy akcent stylistyczny i technologiczny w tym segmencie samochodów. Każdy z 5 konfigurowalnych przełączników i-toggle pełni rolę dotykowego skrótu do ustawień klimatyzacji, książki telefonicznej, stacji radiowych, uruchamiania aplikacji…, skonfigurowanych zgodnie z ustawieniami wybranymi przez użytkownika. Można je spersonalizować dla każdego kierowcy, z maksymalnie 8 konfigurowalnymi profilami.
Asystent głosowy „OK PEUGEOT” rozpoznający naturalną mowę, ułatwia codzienne użytkowanie samochodu, zwiększa bezpieczeństwo podróżowania i zapewnia dostęp do wszystkich funkcji informacyjno-rozrywkowych, podobnie jak ChatGPT. Tak jak wszystkie modele PEUGEOT najnowszej generacji, również nowy PEUGEOT E-408 jest wyposażony w generatywną sztuczną inteligencję ChatGPT, która reaguje za pomocą poleceń głosowych, odpowiadając na wszystkie pytania, dostarczając przydatne wskazówki turystyczne lub wymyślając quizy, które zajmą dzieci podczas długiej podróży…
Aplikacja MyPEUGEOT® na smartfony jest wyjątkowo praktyczna i umożliwia:
Przytulne i komfortowe wnętrze
Nowy PEUGEOT E-408 został zaprojektowany jako wysokiej klasy fastback segmentu C. Oferuje liczne funkcje pozwalające w pełni cieszyć się przyjemnością komfortowego podróżowania i mobilnością.
Oświetlenie ambientowe LED wnętrza nowego PEUGEOT E-408 (8 kolorów do wyboru), umieszczone za centralnym ekranem, emituje łagodne światło i tworzy wyrafinowaną atmosferę. Takie samo oświetlenie znajduje się w piankowych płatach drzwi, które w zależności od poziomu wyposażenia są pokryte tkaniną lub Alcantarą® (RHD), bądź też wykonane z tłoczonych elementów aluminiowych (LHD).
Komfort termiczny i akustyczny w nowym PEUGEOT E-408 został poprawiony dzięki nowym technologiom zastosowanym przy projektowaniu i produkcji jego szyb:
Do wysokiego komfortu termicznego pasażerów przyczynia się oczywiście również klimatyzacja. Dysze nawiewu chłodnego powietrza do kabiny są umieszczone wysoko na wprost przednich siedzeń, a pasażerowie drugiego rzędu siedzeń mają do dyspozycji dwa nawiewy umieszczone na tylnej ściance środkowej konsoli.
W trosce o utrzymanie czystego powietrza, PEUGEOT E-408 GT może być wyposażony w opcjonalny system AQS (Air Quality System), który stale monitoruje jakość powietrza dostającego się do kabiny i automatycznie uruchamia funkcję obiegu zamkniętego, gdy wykryje zanieczyszczenia. Od poziomu wyposażenia GT dostępny jest także system oczyszczania powietrza Clean Cabin z układem filtrów wychwytujących spaliny i cząstki stałe. Jakość uzdatnionego powietrza jest wyświetlana na centralnym ekranie dotykowym.
Opracowany we współpracy z francuską firmą Focal, specjalizującą się w dziedzinie systemów nagłośnienia, system audio FOCAL® Premium Hi-Fi montowany w nowym PEUGEOT E-408 jest owocem ponad trzyletniej współpracy projektowej. System nagłośnienia Hi-Fi Premium FOCAL®, wzbogacony o układ cyfrowej obróbki dźwięku ARKAMYS, składa się z 10 głośników, w których zastosowano unikatowe, chronione patentami technologie:
Wygodne przednie fotele, doskonale obejmujące ciało, uzyskały certyfikat AGR (Aktion für Gesunder Rücken) przyznawany przez niezależne niemieckie stowarzyszenie ekspertów w dziedzinie ergonomii i zdrowia pleców. Certyfikat AGR poświadcza zarówno wyjątkową ergonomię, jak i duży zakres regulacji przednich foteli. Mogą one być również wyposażone w regulację ustawienia w 10 płaszczyznach z pamięcią 2 ustawień fotela kierowcy, regulację ustawienia w 6 płaszczyznach fotela pasażera, 8-komorowy pneumatyczny system masażu z 8 różnymi programami masowania oraz podgrzewane siedzenia.
Konstrukcja foteli została zaprojektowana tak, aby podkreślić jakość użytych materiałów: tkaniny cętkowanej, tkaniny technicznej, alcantary, tłoczonej skóry i skóry nappa (na wybranych rynkach). W wersjach GT są one dodatkowo ozdobione przeszyciami w kolorze Adamite, które podkreślają także kształty deski rozdzielczej, paneli drzwi oraz piankowych obić środkowej konsoli.
Umieszczona pomiędzy przednimi fotelami, wyprofilowana w kształcie łuku środkowa konsola sięga aż do wnęki na bezprzewodową ładowarkę do smartfonów. Pozostała część konsoli została w całości wykorzystana na schowki i praktyczne rozwiązania: podłokietnik, dwa gniazda USB typu C (ładowanie/przesył danych), dwa uchwyty na kubki o dużej średnicy oraz różne schowki o łącznej pojemności do 33 litrów.
Przestrzeń z tyłu jest szczególnie obszerna dzięki długiemu rozstawowi osi wynoszącemu 2,79 m, dzięki któremu nowy PEUGEOT E-408 oferuje najwięcej przestrzeni pasażerom na tylnych siedzeniach: mają oni 183 mm wolnego miejsca na nogi. Znajdująca się pod siedziskami przednich foteli wnęka na stopy dla pasażerów, siedzących z tyłu, została zaprojektowana tak, aby zmaksymalizować swobodę ruchów.
Kształt foteli i kąt nachylenia siedzeń umożliwiają pasażerom maksymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni, aby zapewnić optymalny komfort podróżowania.
Nie zapomniano też o łączności: już od poziomu wyposażenia Allure z tyłu środkowej konsoli umieszczono dwa gniazda ładowania USB typu C.
Nowy PEUGEOT E-408 oferuje w standardzie dwuczęściową kanapę (dzieloną w układzie 60/40) wyposażoną w otwór umożliwiający przewóz długich przedmiotów typu narty. W wersji wyposażenia GT posiada system natychmiastowego składania obydwu części poprzez pociągnięcie dwóch dźwigni łatwo dostępnych od strony bagażnika.
Nowy PEUGEOT E-408 dysponuje wyjątkowo pojemnym bagażnikiem o wielkości 471 dm3. Po złożeniu obydwu oparć tylnej dzielonej kanapy jego pojemność zwiększa się do 1 545 dm3. Przy złożonej tylnej kanapie możliwy jest przewóz przedmiotów o długości do 1,89 m. Dla jak największej praktyczności w codziennym użytkowaniu bagażnik wyposażono w gniazdo 12 V, umieszczone na prawej ściance, oświetlenie LED, siatkę do przytrzymywania bagaży i zaczepy na torby.
Na wszystkich etapach projektowania i dopracowywania nowego PEUGEOT E-408 jednym z kluczowych tematów, pozostających stale w centrum uwagi zespołu konstruktorów PEUGEOT, było zwiększanie efektywności energetycznej.
Zaprojektowany z myślą o płynnej transformacji energii
Szczególnie wiele uwagi poświęcono aerodynamice nowego PEUGEOT E-408 (SCx: 0,66), w tym elementom, takim jak: zderzaki, przedni wlot powietrza, osłona podwozia i dolne tylne osłony przednich kół. W tym samym celu nowy PEUGEOT E-408 otrzymał również specjalne podwozie tworzące aerodynamiczną, płaską podłogę, czego rezultatem jest niskie zużycie energii elektrycznej wynoszące 15,2 kWh / 100 km i zasięg do 453 km w cyklu mieszanym według cyklu WLTP **.
PEUGEOT E-408 jest wyposażony w akumulator wysokiego napięcia o pojemności użytkowej 58,2 kWh. Dzięki technologii NMC 811 o składzie 80% niklu, 10% manganu, 10% kobaltu – korzysta ze zwiększonej gęstości energii dzięki 18 modułom pokładowym. Nowy PEUGEOT E-408 oferuje zasięg 453 km w cyklu mieszanym WLTP, spełniając potrzeby większości klientów segmentu C, których typowy dzienny przebieg nie przekracza 45 km (Dane branżowe, FY23 – HY24).
Hamowanie rekuperacyjne zapewnia płynniejszą jazdę. Korzystając z łopatek umieszczonych za kompaktową kierownicą, kierowca może z łatwością aktywować hamowanie rekuperacyjne na 3 poziomach, lewa łopatka zwiększa rekuperację, a prawa ją zmniejsza… Dostępne są trzy poziomy hamowania rekuperacyjnego: poziom niski (-0,6 m/s²), gdzie wrażenia z jazdy zbliżone są do jazdy pojazdem z silnikiem spalinowym, poziom umiarkowany (-1,3 m/s²) skutkujący większym spowolnieniem po zwolnieniu pedału przyspieszenia, i poziom wysoki (-2,0 m/s²) skutkujący maksymalnym spowolnieniem po zwolnieniu pedału przyspieszenia, a tym samym maksymalną rekuperacją. Dwa ostatnie poziomy powodują automatyczne włączenie się tylnych świateł stopu.
Kierowca może również wybrać jeden z trzech trybów jazdy, w zależności od swoich upodobań. Tryb Normal jest trybem domyślnym, zapewniającym moc 140 kW (190 KM) i moment obrotowy 300 Nm i oferuje idealną równowagę między dynamiką a zasięgiem. Tryb Sport (157 kW/210 KM i 345 Nm) gwarantuje maksymalne osiągi i aktywuje się automatycznie i okresowo podczas „kick downów”. Tryb ECO (125 kW/170 KM, 270 Nm) sprzyja z kolei większemu zasięgowi, zpewniając jednocześnie przyjemność z jazdy.
Nowy PEUGEOT E-408 jest standardowo wyposażony w pompę ciepła, a także podgrzewaną kierownicę i fotele, które zapewniają komfortową temperaturę dla użytkowników, jednocześnie oszczędzając energię z akumulatora. Proste i szybkie ładowanie. Do ładowania prądem zmiennym nowy PEUGEOT E-408 jest standardowo wyposażony w trójfazową ładowarkę o mocy 11 kW. W przypadku ładowania prądem stałym za pośrednictwem szybkich ładowarek typu supercharger, PEUGEOT E-408 umożliwia korzystanie ze źródeł o mocy do 120 kW. Pozwala to na odzyskanie 100 km zasięgu w zaledwie 10 minut i naładowanie akumulatora od 20% do 80% w 30 minut (w warunkach nominalnej temperatury akumulatora). Aby zoptymalizować ładowanie, kierowca może zaprogramować dolny i górny próg na centralnym ekranie PEUGEOT E-408. Na przykład od 20% minimalnego naładowania do 80% maksymalnego naładowania.
Oferta dla każdego
W ofercie nowego PEUGEOT 408 dostępne są dwa napędy hybrydowe typu plug-in:
PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: napęd na 2 koła / połączenie silnika turbo o mocy 180 KM (132 kW) i silnika elektrycznego o mocy 81 kW zestawionych z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów e-EAT8 / obecnie w trakcie homologacji.
PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: napęd na 2 koła / połączenie silnika turbo o mocy 150 KM (110 kW) i silnika elektrycznego o mocy 81 kW w zestawionych z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów e-EAT8 / obecnie w trakcie homologacji.
W obu wersjach hybrydowych typu plug-in pojemność litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego wynosi 12,4 kWh. Dostępne są dwa rodzaje ładowarek pokładowych: montowana w standardzie ładowarka prądu jednofazowego o mocy 3,7 kW i montowana w opcji ładowarka prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW.
Ich szacunkowe czasy ładowania przedstawiają się następująco:
W modelu PEUGEOT 408 dostępny jest jeden silnik hybrydowy:
HYBRID 136 e-DCS6: napęd na 2 koła / połączenie silnika turbo o mocy 136 KM (100kW) i akumulatora 48 V zestawionego z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów e-DCS6.
System PEUGEOT HYBRID 48 V składa się z silnika benzynowego nowej generacji o mocy 136 KM współpracującego z nową 6-stopniową, dwusprzęgłową zelektryfikowaną skrzynią biegów z wbudowanym silnikiem elektrycznym. Dzięki akumulatorowi doładowywanemu podczas jazdy, technologia ta zapewnia dodatkowy moment obrotowy przy niskich obrotach i nawet o 15% niższe zużycie paliwa (5,2 l/100 km w cyklu mieszanym WLTP**). Podczas jazdy po mieście, nowy model PEUGEOT 408 Hybrid 136 e-DCS6 może przez 50% czasu poruszać się wyłącznie w zeroemisyjnym trybie elektrycznym.
Maksymalne bezpieczeństwo dla optymalnego spokoju ducha
Nowy PEUGEOT E-408 dysponuje bardzo bogatą gamą systemów wspomagania prowadzenia najnowszej generacji, które pobierają informacje z 5 kamer i 3 radarów. Systemy zapewniają spokojne i bezpieczne podróżowanie oraz wykonywanie wszelkich manewrów. Niektóre spośród tych systemów zostały przejęte bezpośrednio z wyższych segmentów:
Przejrzysta i prosta gama
Nowy PEUGEOT E-408 jest dostępny w dwóch poziomach wyposażenia: Allure i GT
PEUGEOT E-408 w wersji Allure w standardzie wyposażony jest w: reflektory LED, 19-calowe aluminiowe obręcze kół, PEUGEOT i-Cockpit® z konfigurowalnym 10-calowym cyfrowym zestawem wskaźników, nawigację online z funkcją Trip planner, asystenta głosowego OK PEUGEOT, bezprzewodowe klonowanie ekranu Apple CarPlay / Android Auto, 6-głośnikowy system audio, podgrzewany fotel kierowcy i kierownicę, dwustrefową automatyczną klimatyzację, tylną kamerę parkowania i czujniki, pompę ciepła itp.
PEUGEOT E-408 w wersji GT w standardzie, oprócz elementów z wersji Allure, wyposażony jest w: reflektory Matrix LED, przednie czujniki parkowania, aluminiowe wykończenia wnętrza z konfigurowalnym 8-kolorowym oświetleniem ambientowym, aluminiowe progi drzwi, elektrycznie sterowaną klapę bagażnika, pakiet Drive Assist Plus (półautonomiczna jazda poziomu 2), itp.
Najwyższa jakość
Nowy PEUGEOT E-408 plasuje się na szczycie segmentu C, oferując ergonomię, jakość, wykończenie i wyposażenie godne samochodów wyższej klasy.
Podobnie jak w przypadku wszystkich swoich w 100% elektrycznych modeli, PEUGEOT będzie oferował dla nowego PEUGEOT E-408 program PEUGEOT Allure Care, który obejmuje silnik elektryczny, ładowarkę, skrzynię biegów oraz główne komponenty elektryczne i mechaniczne przez okres do 8 lat lub do osiągnięcia 160 000 kilometrów przebiegu. PEUGEOT Allure Care stanowi uzupełnienie gwarancji PEUGEOT na akumulatory wysokiego napięcia, której długość wynosi również 8 lat / 160 000 km, zapewniając pełną gwarancję na pojazd. Gwarancja PEUGEOT Allure Care jest automatycznie aktywowana na 2 lata lub 25 000 km po każdym przeglądzie wykonanym w autoryzowanym serwisie PEUGEOT.
Właściciele PEUGEOT E-408 będą mogli korzystać z mniej restrykcyjnych ograniczeń w zakresie serwisowania, dzięki przeglądom co 2 lata lub co 25 000 kilometrów.
*Niektóre usługi mogą wymagać wykupienia abonamentu
** Cykl WLTP w trakcie homologacji
Źródło: PEUGEOT
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…