Co ważne, zainteresowani klienci nie ponoszą żadnych kosztów poza wynajęciem i ładowaniem, a w przypadku zakupu elektrycznego Volkswagena po skorzystaniu z programu koszt testu zostanie odliczony od ceny auta.<
Marka Volkswagen Samochody Osobowe postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy wahają się pomiędzy samochodem z napędem spalinowym (w tym również hybrydowym) i elektrycznym.
Właśnie dlatego uruchamia program „Test it. Love it.”, w ramach którego można będzie przetestować auto elektryczne przez 30 dni. Z nowego rozwiązania będzie można skorzystać w salonach Plichta Gdynia, Plichta Gdańsk, a także Motorpol i Centrum Wrocław. Do wyboru w pierwszej fazie programu będą trzy modele – miejski ID.3, SUV ID.4 i kombi ID.7 Tourer. Koszt miesięcznego wynajęcia tych samochodów wynosi odpowiednio: 1699 zł, 2299 zł i 2799 zł netto. Poza wydatkami na ładowanie jest to jedyny koszt dla klienta. Po zwrocie pojazdu, jeśli klient złoży zamówienie na elektrycznego Volkswagena, opłata poniesiona na test zostanie odjęta od ceny auta. W czasie 30-dniowego testu klient może pokonać do 2000 km.
Kierowcy wskazują wiele barier i obaw przed przesiadką do samochodu elektrycznego. Program pozwala zapoznać się bliżej z autem elektrycznym, bez konieczności kupowania go. Podczas 30-dniowego testu można się przekonać, że ładowanie takiego pojazdu, także w trasie, jest coraz łatwiejsze, a zasięg nowoczesnego samochodu elektrycznego nie odbiega od aut z tradycyjnym napędem.
Volkswagen uruchomił specjalną stronę, poświęconą programowi „Test it. Love it.”, na której można znaleźć wszystkie informacje dotyczące nowej inicjatywy marki z Wolfsburga. Za pomocą specjalnego formularza na stronie www.testujvolkswagena.pl będzie można zapisać się na 30-dniowy test wybranym modelem elektrycznego Volkswagena. Znajdzie się tam także swego rodzaju kompendium wiedzy o samochodach elektrycznych i odpowiedzi na wiele pytań, które mogą się nasunąć potencjalnym klientom.
Program „Test it. Love it.” ma pokazać klientom zalety samochodów elektrycznych. W każdym z salonów, które biorą udział w nowym przedsięwzięciu Volkswagena czekają przeszkoleni pracownicy, którzy dysponują szeroką wiedzą na temat samochodów elektrycznych i ich eksploatacji. Chętnie odpowiedzą oni na wszystkie pytania uczestników programu, przygotują ich do testu, a na każdym etapie programu będą także gotowi wesprzeć testujących.
„Program ‘Test it. Love it.’ to nowa propozycja Volkswagena dla osób, które rozważają zakup samochodu elektrycznego. Wierzymy, że możliwość testowania auta przez kilka tygodni zamiast krótkiej jazdy testowej sprawi, że klient sam się przekona o licznych zaletach samochodów z tym napędem i przy tej okazji rozprawi się z mitami dotyczącymi aut elektrycznych” – powiedział Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Osobowe.
Źródło: Volkswagen
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…