Marka MG wspólnie z zespołem Arsenalu będzie również pracować nad tworzeniem angażujących treści dla globalnej społeczności kibiców angielskiego klubu piłkarskiego.
„Partnerstwo z Arsenalem w roku, w którym obchodzimy 100-lecie marki, to wyjątkowy moment w historii MG. Nie tylko wspieramy ten światowej klasy klub, ale także angażujemy się w rozwój piłki nożnej, wspierając zarówno męskie, jak i żeńskie drużyny, co odzwierciedla naszą pasję do sportu i wartości, które z nim dzielimy.”– podkreślił Lin Peng, Dyrektor Generalny SAIC Motor Poland.
Juliet Slot, dyrektor handlowa Arsenalu, skomentowała: „Cieszymy się, że możemy powitać MG w naszej rodzinie partnerów. Jest to marka znana ze swojej historii i dziedzictwa, ale również nastawiona na myślenie przyszłościowe, które jest zgodne z ambicjami naszego klubu. Cieszymy się, że podczas ich setnej rocznicy firma MG może stać się częścią naszej długoterminowej podróży w rozwoju klubu i nie możemy się doczekać współpracy w celu promowania ich wiodących, zrównoważonych pojazdów elektrycznych”.
Pierwszym efektem współpracy firmy MG z brytyjskim klubem Arsenal są materiały promocyjne wspierające kampanię najnowszego modelu MG HS. Ten innowacyjny SUV, inspirowany sportową dynamiką i precyzją, wyróżnia się eleganckim wnętrzem oraz zaawansowaną technologią, łącząc wysokiej jakości wykończenie z nowoczesnym designem.
Na rynku polskim do dotychczasowego portfolio marki MG wkrótce dołączy długo wyczekiwany, całkowicie elektryczny kabriolet Cyberster, który również będziemy mogli zobaczyć we wspólnych kampaniach celebrujących partnerstwo.
Źródło: MG Motors
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…