Unikalna w skali rynku ochrona udzielana jest wszystkim modelom Toyoty, które pochodzą z europejskiej sieci dystrybucyjnej, których wiek nie przekracza 10 lat od daty pierwszego zakupu auta, a jednocześnie ich przebieg jest mniejszy niż 185 000 km. Gwarancję Toyota Relax można aktywować w każdym autoryzowanym serwisie marki, a program dotyczy zarówno pierwszych właścicieli auta, jak i użytkowników, którzy nabyli Toyotę na rynku wtórnym.
Aktywacji programu można dokonać w przypadku aut osobowych, dostawczych i terenowych z każdym rodzajem napędu. Wystarczy udać się do autoryzowanego serwisu i po spełnieniu określonych warunków zyskać ochronę gwarancyjną zazwyczaj na kolejne 12 miesięcy lub 15 tys. km.
Przez niespełna dwa lata do programu włączono ponad 120 085 samochodów Toyoty. Gwarancja Relax cieszy się dużym zainteresowaniem właścicieli samochodów nie objętych już trzyletnią gwarancją fabryczną. Autem numer 120 000, w którym aktywowano Gwarancję Relax, była trzyletnia Toyota Aygo. To dowód na to, że właściciele młodych egzemplarzy dbają o dalsze bezstresowe użytkowanie swojej Toyoty, a warunki programu są dla nich atrakcyjne.
Średni wiek pojazdu przystępującego do Toyota Relax wynosi 4 lata i 4 miesiące, a średni przebieg auta objętego programem to 67 640 km. W programie nie brakuje jednak aut starszych i z wysokimi przebiegami.
„Aktywacja Gwarancji Toyota Relax to jednoczesne potwierdzenie dobrego stanu technicznego przez najlepszych specjalistów w branży. Przystąpienie do programu daje właścicielom pewność i spokój, a przy odsprzedaży wyższą cenę ich auta” – mówi Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Central Europe.
Najwięcej gwarancji Toyota Relax aktywowano w przypadku najpopularniejszych na polskim rynku modeli Yaris, Corolla i Toyota C-HR, co potwierdza atrakcyjność programu. Właściciele w ten sposób troszczą się o dalsze bezproblemowe korzystanie ze swojego auta, a także zwiększają jego wartość w przypadku potencjalnej odsprzedaży. Samochody w dobrym stanie, serwisowane w ASO, z ważną gwarancją i historią są szczególnie poszukiwane na rynku wtórnym i osiągają ceny wyższe od rynkowej średniej.
Źródło: Toyota
Klienci mogą zamawiać już na stronie producenta najnowszy pojazd z portfolio marki – CUPRĘ Terramar. Udostępniono…
Od debiutu pierwszego Hyundaia SANTA FE minęły 24 lata. Do dziś sprzedano 450 000 aut…
Nissan Qashqai, przed 17 laty pionier na rynku crossoverów, a dziś wciąż lider segmentu w…
Sześć lat temu, w 2018 roku, CUPRA debiutowała na torze Terramar w Sitges, niedaleko Barcelony, wprowadzając na…
Siódma generacja popularnego japońskiego hatchbacka już od chwili swojej premiery rynkowej na początku 2024 roku,…
W 6. Turystycznym Rajdzie, który odbywał się w dniach 29.08-1.09 w Polańczyku udział wzięły 104…