Categories: Wiadomości

Lexus Online Service Booking ułatwia umówienie wizyty w autoryzowanym serwisie

Dla polskich salonów i serwisów Lexusa priorytetem jest najwyższy poziom obsługi klienta. Zgodnie z zasadami japońskiej gościnności Omotenashi ogromnego znaczenia nabierają nawet najmniejsze detale, które wpływają na komfort osób odwiedzających obiekty marki. Lexus Online Service Booking jest właśnie taką innowacyjną usługą, która ułatwia korzystanie z autoryzowanego serwisu marki.

Czas potrzebny na zarezerwowanie wizyty jest skrócony do minimum – umówić termin można z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Lexus Online Service Booking dostępny jest online oraz w aplikacji Lexus Link+.

Usługa działa szybko i nie wymaga zakładania specjalnego konta. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe oraz najważniejsze informacje dotyczące auta, w tym numer rejestracyjny i przebieg. Następnie należy wybrać serwis, z którego usług chcemy skorzystać, a także dzień i godzinę. System rozpozna auto i zasugeruje zakres prac. Klient może też wymienić koła lub opony i zlecić ich przechowywanie na kolejny sezon.

Lexus – hybrydowe modele z systemem, który obniża zużycie paliwa

Pełna informacja o zakresie prac

Korzystając z Lexus Online Service Booking, od razu znana jest szczegółowa lista czynności serwisowych, szacunkowy koszt wizyty w serwisie, a także czas trwania przeglądu. Dzięki dostępowi do wolnych terminów w kalendarzach serwisowych klient wybiera najdogodniejszą datę i godzinę. Wizytę potwierdza się klikając w link dostarczony SMS-em lub e-mailem wraz ze szczegółami wybranych usług, a system wyśle też przypomnienie o zarezerwowanej wizycie w serwisie. Korzystając Lexus Online Service Booking właściciel auta z wyprzedzeniem zna zakres prac oraz potencjalne koszty. Zyskuje też pewność, że o jego samochód zadbają najlepiej wyszkoleni mechanicy, a ewentualna wymiana podzespołów odbędzie się z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części Lexusa.

Online Service Booking to kolejna usługa serwisowa stworzona z myślą o wygodzie klientów. Właściciele Lexusów mogą skorzystać także z opcji Video Service Advisor, dzięki której poprzez aplikację na telefon mogą czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca, potwierdzić zakres proponowanych prac, czy obejrzeć wszystkie podzespoły, które będą wymagały ingerencji.



Źródło: Lexus



Redakcja

Recent Posts

Bruksela 2025 – Leapmotor prezentuje model C10 REEV

Leapmotor z radością ogłasza swój udział w 101. edycji Targów Motoryzacyjnych w Brukseli, które odbędą…

4 godziny ago

Lexus świętuje 35-lecie swojej działalności

Toyota przez lata produkowała duże i wygodne limuzyny, ale nie miała doświadczenia na międzynarodowym rynku…

1 dzień ago

Toyota C-HR Plug-in Hybrid w specjalnej ofercie rocznika 2024 z rabatem 24 tys. zł

Toyota C-HR Plug-in Hybrid to propozycja, która łączy innowacyjność z codzienną funkcjonalnością. Samochód objęto specjalną…

2 dni ago

MG ZS Classic – w polskich salonach od 79,8 tys. zł

MG Motor wprowadza na polski rynek odświeżoną wersję swojego bestsellerowego SUV-a – MG ZS Classic,…

3 dni ago

Volkswagen AG – porozumienie z IG Metall w sprawie przyszłości i redukcji zatrudnienia

Po długich negocjacjach między Grupą Volkswagen, związkiem zawodowym IG Metall i radą zakładową, zawarto porozumienie…

3 dni ago

Nissan, Honda i Mitsubishi Motors podpisują protokół ustaleń dotyczący współpracy

Nissan Motor Co., Ltd. Ltd. („Nissan”), Honda Motor Co. Ltd. („Honda”) oraz Mitsubishi Motors Corporation…

3 dni ago