Polski oddział Mitsubishi Motors, będący częścią globalnej grupy Astara, wprowadził dla właścicieli samochodów Mitsubishi nową, przydatną funkcję na stronie www.mitsubishi.pl Ułatwi ona i przyspieszy udzielenie pomocy posiadaczom samochodów spod znaku Trzech Diamentów, które są nadal objęte 5-letnią gwarancją Assistance.
Nowa funkcja o nazwie „Napisz, gdzie jesteś” pomoże właścicielom nowych samochodów Mitsubishi, które zostały zarejestrowane w ciągu ostatnich 5 lat i z tej racji obejmuje je unikatowy na rynku pakiet o nazwie Zobowiązanie serwisowe Mitsubishi. W skład tego pakietu wchodzą 5-letnia gwarancja producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej), 5-letnia gwarancja na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) – wciąż rzadkość i pierwszy taki program w branży i nieodpłatna usługa kontroli stanu pojazdu** – niespotykana w branży propozycja, w ramach której posiadacze aut Mitsubishi – w tym także pojazdów po gwarancji, mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli 25 punktów samochodu.
Astara Poland – polski dystrybutor Mitsubishi Motors – wysoko oceniony przez producenta
Kolejną częścią Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi jest 5-letnia gwarancja Mitsubishi Assistance Program bez limitu przebiegu – cenna usługa assistance, która oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w zbiorniku paliwa lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.
Mitsubishi – Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
Teraz – dzięki stronie https://napiszgdziejestes.pl/ użytkownicy aut Mitsubishi, którzy potrzebują pomocy na drodze z powodu opisanych powyżej problemów, będą mogli wezwać pomoc także przy pomocy tej witryny – udostępniając na niej swoje dokładne położenie. Ta funkcja pozwala na precyzyjne udostępnienie swojej pozycji na mapie i jest szczególnie przydatna w sytuacji braku zasięgu sieci telefonicznej.
Nowy link będzie także pomocny i wysłany przez konsultanta w sytuacji, gdy klienci nie mogą określić swojej lokalizacji i dzwonią po pomoc. Nie ma tu potrzeby szukania formularza przez stronę www, bo po krótkiej rozmowie telefonicznej link zostanie przesłany przez konsultanta Mitsubishi Assistance Program. Kolejne udogodnienie to fakt, że w przypadku, gdy klient nie umie określić swojej lokalizacji, jest on automatycznie lokalizowany przez system.
Więcej o nowej funkcjonalności i Mitsubishi Assistance Program można znaleźć na stronie Mitsubishi Assistance Package . Informacje na temat Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi znajdują się na stronie Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi
**Nieodpłatna usługa kontroli stanu pojazdu jest usługą czasową, dostępną u wybranych dealerów Mitsubishi i nie obejmuje napraw, ani wymiany części. Nie może być łączona z usługą przeglądu pojazdu i nie może się odbywać częściej, niż raz na 3 miesiące w stosunku do konkretnego pojazdu.
Źródło: Mitsubishi