Zgodnie z hasłem przewodnim nowego Nissana Juke „Defy Ordinary”, ta przełamująca konwencje kampania ma na celu nie tylko promocję modelu japońskiej marki, ale również zwiększenie jego świadomości wśród młodszej grupy docelowej. Ekrany HyperGram, bazujące na zaawansowanej technologii holograficznej, zapewniają kinowe wrażenia 3D w rozdzielczości 4K, bez potrzeby używania okularów. Dzięki temu emisja takich reklam przyciąga uwagę i angażuje odbiorców, oferując im unikalne doświadczenia wizualne.
„Nissan Juke od zawsze był symbolem odwagi i oryginalności. Nasza najnowsza kampania wideo 3D z użyciem HyperGram doskonale wpisuje się w styl komunikacji tego modelu – przełamywanie konwencji i rzucanie wyzwania zwyczajności. Jesteśmy dumni, że jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce możemy wykorzystać tę innowacyjną technologię, która wpisuje się w ducha marki, oferując niezwykłe doświadczenia swoim klientom” – mówi Martyna Siwak, odpowiedzialna za komunikację marketingową marki Nissan w Astara NIP Poland.
Wizualizacja przedstawia nowego Nissana Juke nadjeżdżającego slalomem na tle rozentuzjazmowanego tłumu. Oryginalny design Nissana Juke imponuje elegancką aerodynamiką, która przyciąga spojrzenia, a żółty kolor nadwozia nawiązuje do kultowej poprzedniej generacji modelu i został wprowadzony na prośbę klientów. Nowy, jaśniejszy odcień podkreśla odważny design samochodu, a także jego nowoczesność.
Odświeżony Juke oferuje jednak zdecydowanie więcej – jego kabina zyskała dzięki nowym materiałom, dodatkowym elementom wyposażenia i lepszej jakości wykończenia. Metamorfozie uległy między innymi konsola środkowa oraz panel wskaźników, a system multimedialny zyskał większy ekran dotykowy oraz dodatkowe funkcje.
Kampania, poza rewolucyjną formą, ma również wymiar interaktywny – na dodatkowych ekranach wyświetlany jest kod QR, który przekierowuje klientów bezpośrednio do formularza zapisu na jazdę próbną.
Innowacyjność technologii HyperGram, oprócz efektownej emisji wideo, pozwala na weryfikację responsywności kampanii poprzez monitoring liczby osób, które zatrzymały się, aby obejrzeć animację, oraz tych, które interaktywnie korzystały z treści za pomocą smartfonów.
„Ekrany HyperGram to przełom w dziedzinie reklamy wizualnej, łączący trójwymiarowość, zaawansowaną grafikę i technologię. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej akcji nie tylko przyciągniemy uwagę, ale także zapadniemy w pamięć odbiorcom, oferując im niezapomniane wrażenia, podobne do jazdy nowym Nissanem Juke. Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia Dworca Centralnego i galerii Westfield Arkadia, by zapoznać się z nowym Nissanem Juke w zupełnie nowym, innowacyjnym wymiarze” – dodaje Martyna Siwak.
Kampania będzie prowadzona na Dworcu Centralnym do 15 czerwca włącznie, a następnie – w dniach 20-22 czerwca – w centrum handlowym Westfield Arkadia.
Źródło: Nissan
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…