Coroczna ewaluacja producenta samochodów marki Mitsubishi Motors, dotyczy najważniejszych obszarów działania oficjalnych europejskich dystrybutorów. Analiza obejmuje ocenę sieci dilerskiej – realizacji szkoleń pracowników – systemów nauczania online i innych programów szkoleń produktowych, technicznych i doskonalących poziom obsługi klientów, ale także poziomu wyposażenia serwisów w specjalistyczne narzędzia diagnostyczne, czy wdrażania programu nowej tożsamości wizualnej. Ocenie podlega też co roku realizacja przez importera założonego programu działań sprzedażowych, posprzedażowych, marketingowych i PR.
Wysokie oceny w corocznej analizie znajdują odzwierciedlenie w wynikach regularnie przeprowadzanych badań satysfakcji klientów. Ubiegłoroczne rezultaty badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi Motors (CSI) i salonów (SSI) potwierdziły najwyższą jakość pracy autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors w Polsce. Ponad 90% z 7500 przebadanych klientów znakomicie oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi Motors, przyznając im maksymalne noty.
„Cieszymy się z tej kolejnej wysokiej oceny, która dodaje nam skrzydeł i świadczy o prawidłowym kierunku rozwoju naszej marki w Polsce. Wierzę, że w dzisiejszych czasach zaostrzającej się konkurencji, najwyższa jakość obsługi w salonach i serwisach, zdobywanie zaufania klientów dzięki niezawodności, ale także najwyższemu poziomowi obsługi i dobrym relacjom opartym na zaufaniu, to klucz do sukcesu, który wyznacza nam kierunki dalszych działań.” – powiedział Piotr Szewczyk, dyrektor zarządzający marką Mitsubishi Motors w firmie Astara Poland.
Źródło: Astara Poland
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…