Współpraca rozpoczyna się od linii wykwintnie zaprojektowanych akcesoriów, w tym sygnetu oraz serii bransolet z kolekcji „Welcome to the Tribe”. Przedmioty te powstały z wykorzystaniem rutenu i miedzi – materiałów stosowanych do wykończenia pojazdów CUPRY – symbolizując fuzję technologii motoryzacyjnych i zrównoważonej mody.
Zarówno CUPRA, jak i MAM zobowiązały się do zmniejszenia swojego wpływu na środowisko, co jest zasadniczym elementem tej współpracy. Dążenia CUPRY do osiągnięcia neutralności węglowej do roku 2050 są uzupełniane przez praktyki MAM dotyczące używania materiałów z recyklingu i ekologicznych metod produkcji, czyniąc to partnerstwo wzorem dla zrównoważonej innowacji zarówno w przemyśle motoryzacyjnym, jak i modowym.
Bransoletki „Welcome to the Tribe” to nie tylko akcesoria – to wezwanie do działania. Zapraszają noszących do dołączenia do ruchu promującego zrównoważony rozwój. Unikatowy pierścień i bransoletki są zaprojektowane, by podkreślać zamiłowanie do mody, innowacji, ale i ekologicznej odpowiedzialności osób, które je noszą.
MAM to marka modowa z Barcelony, tworząca ekologiczną biżuterię. Firma znana jest z użycia materiałów z odzysku i zaangażowania w zrównoważone procesy produkcyjne.
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…
Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…
Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…