W przypadku modelu CUPRA Tavascan w grę wchodzi wybór nie tylko lakieru, ale także felg i kolorystyki wnętrza, dzięki czemu użytkownik może nadać swojemu pojazdowi jeszcze bardziej indywidualny charakter.
Pierwszy elektryczny SUV Coupe barcelońskiej marki oferuje użytkownikom wybór jednego z czterech kolorów lakieru. Do dyspozycji przyszłych posiadaczy zostaną oddane trzy metalizowane lakiery – Tavascan Blue, Atacama Desert oraz White Silver, a także jeden lakier niemetalizowany – Urano Grey.
Wygląd zewnętrzny samochodu można także zmodyfikować, sięgając po jeden z trzech dedykowanych zestawów kół. Do wyboru są bowiem 19-calowe felgi Vulcano, 20-calowe Hekla oraz 21-calowe Katla. Dostępność trzech tak różnorodnych wariantów sprawia, że zmiana wyglądu felg niesie ze sobą także zmianę ich rozmiaru, nadając Tavascanowi zupełnie nowego designu.
Oprócz wspomnianych wariantów, pozwalających zmodyfikować wizualnie kolorystycznie samochód z zewnątrz, użytkownicy Tavascana mają również do wyboru dwa odcienie wnętrza. Jedną z opcji jest Pure – czyli wnętrze w kolorze czarnym z kubełkowymi fotelami z tkaniny pochodzącej z recyklingu. Drugim rozwiązaniem jest Dark Night – w tym przypadku CUPRA Tavascan wyposażona jest we wnętrze z kubełkowymi fotelami z mikrofibry, która także pochodzi z recyklingu.
Cennik na model CUPRA Tavascan zostanie opublikowany na początku czerwca 2024 roku.
Źródło: CUPRA
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…