Obsługa Kluczykomatu jest równie prosta i intuicyjna jak korzystanie z popularnych urządzeń pocztowych. Dzięki nowej usłudze można w dowolnym momencie zostawić lub odebrać samochód z ASO. Wystarczy smartfon z funkcją skanowania kodu QR, aby otworzyć skrytkę do przechowywania kluczyka.
Usługa jest dostępna codziennie przez 24 godziny na dobę w większości salonów Toyoty. Nowe rozwiązanie sprawia, że godziny pracy salonów Toyoty nie ograniczają już klientów korzystających z usług autoryzowanego serwisu. Wszystkie sprawy związane z przeglądem czy naprawą auta można załatwić przez telefon lub e-mailem oraz przy pomocy różnych form zdalnych płatności. Więcej informacji o programie i jego dostępności w salonach.
Innowacyjne usługi autoryzowanych salonów Toyoty
Toyota oferuje szeroki wybór innowacyjnych usług, ułatwiających serwis samochodów w autoryzowanych salonach. Kluczykomat stanowi najnowsze z długiej listy rozwiązań stworzonych z myślą o wygodzie klientów Toyoty, takich jak Toyota Express Service, Online Service Booking, Toyota Video Service Advisor czy Toyota eCARE.
Ogromnym ułatwieniem dla klientów jest Toyota Express Service. Dzięki specjalnej procedurze obsługowej możliwe jest przeprowadzenie przeglądu dwa razy szybciej, przy utrzymaniu standardowego zakresu prac serwisowych oraz ceny. Przegląd wykonuje dwóch mechaników na dedykowanym, odpowiednio wyposażonym stanowisku. Express Service obejmuje wszystkie czynności kontrolne zalecane przez producenta, a wszelkie wymiany części i materiałów wykonywane są z zastosowaniem oryginalnych produktów Toyoty.
Wizytę w serwisie można zarezerwować zdalnie w systemie Online Service Booking z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Proces rezerwacji jest prosty: wystarczy skorzystać z aplikacji MyToyota lub zalogować się na konto Moja Toyota i wyszukać preferowanego dealera, albo też skorzystać z prostego formularza na stronie Toyoty, podając kilka podstawowych danych.
Toyota – lakier samochodowy zmieniający kolor
Toyota Video Service Advisor pozwala zdalnie czuwać nad przebiegiem serwisu samochodu. Korzystając z aplikacji na telefonie, można zapoznać się ze stanem pojazdu i zaproponowanym przez doradcę zakresem czynności oraz otrzymać dodatkowe wyjaśnienia kwestii technicznych wraz z propozycją ich rozwiązania. Skorzystanie z tej usługi sprawi, że przy odbiorze samochodu nie będą już potrzebne dodatkowe wyjaśnienia. Usługa daje też możliwość szybkiego zatwierdzenia zakresu i kosztu dodatkowych prac. Video Service Advisor ułatwia również dokonanie płatności online oraz skorzystanie z usługi Door to Door, w której auto zostanie dostarczone klientowi pod wskazany adres.
Cyfrowy opiekun samochodu Toyota eCARE wnosi nowy, wyższy standard doświadczeń klienta związanych z obsługą serwisową prowadzoną przez autoryzowany serwis Toyoty. Jest to jedna z najbardziej innowacyjnych i przydatnych funkcji, dostępnych w nowej aplikacji na telefon MyToyota. Po aktywowaniu funkcjonalności eCare w aplikacji, samochód zyskuje opiekę cyfrowego asystenta: aplikacja powiadamia użytkownika, jeśli w samochodzie pojawi się jakikolwiek problem wymagający jego uwagi. Co ważne, równolegle informacja o usterce zdalnie trafia do autoryzowanego serwisu Toyoty, dzięki czemu pracownik serwisu może skontaktować się z klientem i udzielić mu pomocy.
Toyota Yaris – model, który odmienił segment B na rynku od 25 lat
Usługa eCARE zwiększa poczucie komfortu i bezpieczeństwa. To innowacyjne rozwiązanie nie tylko usprawnia proces obsługi, ale także umożliwia przeprowadzenie w sposób zdalny wstępnej diagnostyki pojazdu jeszcze przed przyjazdem samochodu do ASO. Funkcja ta przypomni także kierowcy o ważnych datach, np. o konieczności wymiany oleju. Usługa eCare jest bezpłatna przez 10 lat od daty rozpoczęcia gwarancji fabrycznej i dostępna dla modeli Toyoty w wybranych wersjach.
Toyota jest liderem innowacyjności na rynku motoryzacyjnym. Potwierdzają to zarówno światowe rankingi, jak i codzienne doświadczenia jej klientów. Marka oferuje szeroki wybór nowoczesnych, nisko- i bezemisyjnych napędów, najnowsze technologie bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy oraz wiele praktycznych ułatwień z dziedziny sztucznej inteligencji i łączności. Innowacyjne rozwiązania stosowane w obsłudze posprzedażowej wsparte najwyższymi standardami relacji z klientem opartymi na japońskich zasadach gościnności stanowią element DNA Toyoty.
Źródło: Toyota