Dzięki tej ekskluzywnej lokalizacji Citroën zamierza dotrzeć do zróżnicowanej klienteli, aby uczcić wprowadzenie ne rynek całkowicie nowego ë-C3, przedstawić świat marki i zaprezentować mobilność, która może być zarówno odpowiedzialna, prosta, przystępna cenowo, jak i optymistyczna.
Poza wrażeniami motoryzacyjnymi, Citroën tworzy prawdziwą przestrzeń życiową w graficznej i wizualnej oprawie. W przestrzeni tej znajdzie się kawiarnia z kreatywnym menu, z którego odwiedzający będą mogli zamówić kawę, lunch lub napoje, delektując się miłą atmosferą, jak podczas relaksu po pracy. Przez prawie miesiąc odwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w tych doświadczeniach i brać udział w koncertach, występach stand-uperów, atrakcjach dla rodzin, dyskusjach przy okrągłym stole z inspirującymi osobowościami i w kreatywnych warsztatach. W „Le Chëvron” Citroën otwiera pełną życia i wciągającą przestrzeń, zachęcając odwiedzających do odprężającego wejścia w dynamiczny świat marki.
Nazwa: „Le Chëvron”. Nazwa ta nawiązuje do logo Citroëna, będącego od początku istnienia marki symbolem nowoczesności i innowacji. Graficzny i rozpoznawalny, przedstawiony przez dzikie konie w słynnej reklamie, przyjęty przez kluby entuzjastów, wzór jodełki instynktownie przywołuje wspomnienia i obrazy kojarzone z Citroënem. „Le Chëvron” jest naturalnym wyborem dla miejsca spotkań, które uosabia wartości Citroëna, śmiałość i innowacyjność, dla popularnej marki zwracającej się do mas, aby promować swobodę poruszania się i dobre samopoczucie.
Adres: 45, Boulevard Haussmann, Paryż. „Le Chëvron” znajduje się w samym sercu tętniącej życiem dzielnicy handlowej stolicy, gdzie paryżanie i turyści z różnych środowisk mieszają się w ciągu dnia, emanując porywającą energią. Sam budynek usytuawany jest w pobliżu opery i domów towarowych, w tętniącej życiem dzielnicy, która zawsze podąża za najnowszymi trendami. To miejsce jest idealne, aby dotrzeć do ludzi i zaprezentować im tożsamość Citroëna poprzez niezwykle atrakcyjnie wizualnie i efektowny flagowy model.
Przestrzeń: prawdziwe terytorium ekspresji marki. Na powierzchni prawie 150 m2 odwiedzający będą mogli w pełni zanurzyć się w świecie Citroëna. To nowoczesny i stale ewoluujący świat marki, która wprowadzając na rynek nowego Citrena ë-C3 rzuca wyzwanie uprzedzeniom dotyczącym mobilności elektrycznej. Na środku, w specjalnej strefie prezentowany jest model ë-C3. Animacja świetlna pokazuje jak szybko można naładować nowego ë-C3, a pokaz zdjęć oparty na sztucznej inteligencji zapewnia wyjątkowe wrażenia związane z marką.
Czerwień, prawdziwy znak rozpoznawczy marki, jest wszechobecna we wnętrzu „Le Chëvron”. Mocne elementy graficzne i napisy ożywiają przestrzeń, która obejmuje bar, strefę ekspozycyjną, w której na początku prezentowany będzie samochód koncepcyjny Oli, prawdziwy manifest marki Citroën oraz miejsce, w którym można wygodnie usiąść i porozmawiać. Tę modułową przestrzeń można dostosować do organizowanych na miejscu wydarzeń i spotkań.
Na fasadzie „Le Chëvron”, w dużej witrynie znajduje się Citroën Ami, kolejny symbol przełomowych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie mobilności oferowanych przez markę, który zdemokratyzował rynek mikromobilności, oraz efektowna wizualnie grafika wokół podwójnego szewronu.
Uroczystość z okazji premiery ë-C3. „Le CHËVRON” zaprasza odwiedzających do zanurzenia się w czarującym świecie Citroëna ë-C3, oferując niespotykane dotąd wrażenia. Przestrzeń zaprojektowana tak, aby jak najlepiej pokazać wszystkie atuty nowego ë-C3, podkreśla zaangażowanie marki Citroën w dostarczanie konkretnych rozwiązań dla wyzwań związanych z transformacją energetyczną. Wizyta staje się interaktywną przygodą, pozwalającą każdemu odkryć innowacje, dzięki którym ë-C3 jest liderem przystępnej cenowo mobilności elektrycznej. „Le CHËVRON” to wezwanie, aby pokazać, że mobilność jutra może być odpowiedzialna, prosta, stylowa i optymistyczna. Odwiedzający będą mieli okazję lepiej poznać nowy model ë-C3 za pośrednictwem interaktywnych ekranów. Przez cały czas dostępny będzie również doradca, który pomoże klientom odkryć produkt, przedstawi im spersonalizowana ofertę i, w razie potrzeby, sfinalizuje sprzedaż.
Miejsce, w którym można dzielić się wrażeniami, odkrywać nowości i doświadczać ich. „Le CHËVRON” nie to tylko zwykła strefa ekspozycyjna, ale naprawdę popularne i tętniące życiem miejsce, w którym można dzielić się wrażeniami, odzwierciedlające wizerunek marki Citroëna. To miejsce, w którym można odkrywać, poznawać, dzielić się, smakować, śmiać się, słuchać, tańczyć i bawić się. Na przestrzeni miesiąca odbędzie się prawie 40 wydarzeń związanych z codziennym życiem, organizowanych przez markę Citroën we współpracy z Konbini w zakresie pokazów, warsztatów kreatywnych, dyskusji i okrągłych stołów oraz Universal w zakresie wydarzeń muzycznych.
Dostęp do tych wydarzeń można uzyskać, rejestrując się pod następującym linkiem: https://lechevron-citroen.com. „Le CHËVRON” będzie otwarty dla publiczności od 18 kwietnia do 17 maja, codziennie od godz. 10:30 do godz. 20:30.
Citroën
Od 1919 roku Citroën tworzy samochody, technologie i rozwiązania na rzecz mobilności, które stanowią odpowiedź na zmiany zachodzące w społeczeństwie. To odważna i innowacyjna marka, której znakiem firmowym są komfort w czasie jazdy i dobre samopoczucie klientów. Citroën oferuje szeroką gamę modeli, od unikatowego modelu Ami – miejskiego samochodu elektrycznego – po hatchbacki, sedany, SUV-y i samochody użytkowe. Większość modeli dostępna jest w wersjach elektrycznych, hybrydowych lub hybrydowych typu plug-in. Citroën jest pionierem w zakresie oferowanych usług i pod względem troski, jaką otacza klientów indywidualnych i biznesowych. Marka jest obecna w 101 krajach i posiada sieć 6200 punktów sprzedaży i serwisowych na całym świecie.
Źródło: Citroën
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…
Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…
Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…