Categories: Wiadomości

Abarth 600e Scorpionissima – najmocniejszy model w historii marki

Nowy Abarth 600e przechodzi ostatnie testy podczas swojej publicznej premiery w Mediolanie, gdzie planowane są zdjęcia do jego nowego spotu reklamowego. Gotowy na wyzwania, ekscytujący, muskularny i agresywny, już na jego pierwszym zdjęciu widać „niegrzeczny” charakter premierowej wersji Nowego Abartha 600e Scorpionissima, która zostanie wyprodukowana w limitowanej edycji 1949 sztuk.

Nowy Abarth 600e Scorpionissima, stworzony, aby zachwycić i wprawić w oniemienie fanów marki, zbudowano w oparciu o trzy główne elementy: projekt zapewniający maksymalne osiągi, konstrukcję samochodu, dzięki której jest to najpotężniejszy Abarth w historii, oraz ducha rywalizacji, który przyciąga entuzjastów motoryzacji. Oferujący bogate wyposażenie, Nowy Abarth 600e będzie w stanie zachwycić miłośników motoryzacji, umożliwiając im bezpieczną jazdę bez konieczności rezygnacji z „niegrzecznego” wyglądu samochodu.

Abarth 595 – sześćdziesiąt lat małego, lecz zadziornego

Oferujący moc 240 KM, Nowy Abarth 600e Scorpionissima to niezwykle konkurencyjny i potężny model. Nigdy dotąd nie było mocniejszego Abartha w historii. Ponadto, wyposażenie nowego Abartha świadczy o tym, że to właśnie osiągi były mantrą, która zainspirowała inżynierów Abartha. Stworzony, by wyróżniać się wśród samochodów elektrycznych, Nowy Abarth 600e będzie wyposażony w mechaniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, który gwarantuje doskonałą stabilność jazdy, lepsze własności jezdne i przyczepność.

Za sprawą wyjątkowych osiągów mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, samochód ten wchodzi na nowy wyższy poziom, zwłaszcza w połączeniu z wysokowydajnymi oponami, które zostały opracowane wraz z dostawcą dla Formuły E, aby w każdych warunkach zapewniać maksymalną przyczepność i zagwarantować doskonałą dynamikę rodem z wyścigów. Harmonijną równowagę osiągnięto poprzez zrównoważenie osiągów i ograniczonego oporu, zapewniając lepszy zasięg pojazdu elektrycznego.

Już po nadwoziu wyraźnie widać, że to Abarth! Ekskluzywny lakier Fioletowy Hypnotic, premierowy kolor o hipnotyzującym efekcie, podkreśla agresywny wygląd samochodu, a aerodynamiczny tylny spojler został zaprojektowany tak, by zmaksymalizować jego osiągi. Samochód wyróżnia się również dużymi kołami, niskim profilem i 20-calowymi oponami zaprojektowanymi tak, aby zmieścił się rozbudowany układ hamulcowy. Ponadto Nowy Abarth 600e Scorpionissima będzie dostarczany z certyfikatem autentyczności i oczywiście oferował będzie dużo więcej. Czekajcie na dalsze informacje.



Cel Abartha – zmienić zwyczajność w coś nadzwyczajnego – został po raz kolejny osiągnięty dzięki niezwykle wymagającemu, ale doskonałemu projektowi ostatnich lat. Ta nowa perełka marki Abarth to połączenie umiejętności, tradycji, innowacji i osiągów będących owocem fachowej wiedzy i nawiązanych partnerstw.

Źródło: Abarth



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

22 godziny ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

23 godziny ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

2 dni ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

2 dni ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

3 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

3 dni ago