Ranking opiera się na danych Google Trends zebranych ze 155 krajów – w 64 z nich Toyota była najczęściej wyszukiwaną marką. O popularności Toyoty świadczy przewaga nad konkurentami – druga marka w zestawieniu cieszyła się największym zainteresowaniem w przeglądarce Google na 29 rynkach.
Za ogromnym zainteresowaniem samochodami marki Toyota stoi zdywersyfikowana gama modelowa dostosowana do potrzeb różnych klientów, wysoka jakość, bezawaryjność i niskie koszty eksploatacji. Toyota jako największy producent samochodów na świecie, sprzedający rocznie średnio około 10 milionów aut w ponad 170 krajach, zajmuje miejsce lidera rynku motoryzacyjnego. Samochody Toyoty regularnie osiągają wysokie noty w rankingach niezawodności takich jak Consumer Reports i zdobywają nagrody w prestiżowych plebiscytach.
Silną pozycję buduje także konsekwentny rozwój zelektryfikowanych samochodów oraz rozwój nisko- i bezemisyjnych napędów. Toyota jest w ścisłej czołówce najbardziej innowacyjnych firm motoryzacyjnych, a wszystkie te działania przekładają się na lepszą sprzedaż z roku na rok oraz przyspieszanie tempa dekarbonizacji. Na pozycję marki wpływ mają także wielkie sukcesy w globalnym motorsporcie takie jak zwycięstwa w cyklach WRC, WEC, W2RC oraz w Rajdzie Dakar.
Raport jest dostępny tutaj.
Źródło: Toyota
Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…
Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…
Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…
Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…
Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…
Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…