Categories: Wiadomości

Mazda CX-60 PHEV w cenie wersji Diesel

Po udanym debiucie Mazdy CX-60 na polskim rynku, Mazda Motor Poland zrównuje ceny wersji plug-in o mocy 327 KM z rocznika 2022 z mocniejszym wariantem diesla o mocy 254 KM i napędem na wszystkie koła AWD. Dzięki temu klienci, którzy wciąż wahają się czy wybrać droższy, ale bardziej oszczędny wariant hybrydowy z możliwością ładowania z gniazdka, pozbędą się dylematu cenowego.

„W całej Europie, w tym w Polsce, Mazda CX-60 PHEV spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Tylko w naszym kraju po pierwszym półroczu 2023 r. ten model z napędem typu plug-in z wynikiem 507 sztuk[1] jest drugim najchętniej wybieranym samochodem spośród wszystkich dostępnych hybryd z wtyczką” – podsumowuje Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland. „Co druga CX-60 sprzedana u nas w tym roku miała napęd PHEV i widzimy w tym jedynym benzynowym wariancie bardzo duży potencjał, choć obserwujemy też rosnącą konkurencję ze strony naszego nowego sześciocylindrowego silnika Diesla. Dlatego postanowiliśmy pozbawić klientów dylematu cenowego i CX-60 z rocznika 2022 oferujemy teraz w cenie mocniejszego wariantu wysokoprężnego” – dodaje Łukasz Paździor.

Mazda rozpoczyna seryjną produkcję MX-30 e-Skyactiv R-EV

To oznacza, że bogato wyposażona Mazdę CX-60 PHEV o łącznej mocy systemowej 327 KM i napędem na wszystkie koła dostępna jest w wersji Exclusive-Line w cenie od 254 900 zł, zamiast dotychczasowych 271 900 zł. Ponadto klienci mogą skorzystać z obowiązującej także dla Diesla promocji w postaci vouchera w wysokości 13 800 zł na dodatkowe wyposażenie lub usługi. Taki samochód można wybrać w promocyjnym finansowaniu Mazda Finance (np. leasing 105% przy wpłacie własnej 45% i 36 miesiącach finansowania z 1% wykupu). Alternatywnie klienci wybierający Mazdę CX-60 PHEV z rocznika 2022 mogą skorzystać z leasingu Mazda Finance 100% przy wpłacie własnej 45% i 36 miesiącach finansowania z 1% wykupu.

Mazda CX-60 zaprojektowana w myśl hasła „Crafted in Japan” zadebiutowała w 2022 r. i jest jak dotąd największym, flagowym SUV-em japońskiej marki w Europie. Wersja PHEV oferuje jednostkę benzynową 2,5 Skyactiv-G o mocy 194 KM sparowaną z mocnym silnikiem elektrycznym dysponującym 129 KW i akumulator wysokonapięciowy o poj. 17,8 kWh. Ten napęd pozwala na przejechanie na samej energii elektrycznej do 63 km i uzyskanie średniego zużycia paliwa na poziomie 1,5 l/100 km wg cyklu WLTP przy średniej emisji 33 g CO2/km, a w razie potrzeby – przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,8 s i uzyskanie 200 km/h prędkości maksymalnej. Każdy model Mazdy sprzedawany w Polsce od 1 września 2022 r. objęty jest gwarancją na okres 6 lat do limitu 150 000 km. W polskich salonach na klientów czeka niespełna 150 egzemplarzy Mazdy CX-60 PHEV z rocznika 2022 w różnych wariantach wyposażenia i kolorystycznych.

[1] Dane według CEP za okres styczeń-czerwiec 2023 r.



Źródło: Mazda



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

13 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

13 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

2 dni ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

2 dni ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

3 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

3 dni ago