Designerzy z Turynu zaprojektowali nowe drzwi, pokrywę bagażnika, pokrywę silnika oraz przemieścili słupki A i C. Zmodyfikowana limuzyna obniżyła się o 7,5 centymetra w porównaniu z oryginałem.
Był rok 1968 i światu zaprezentowano fascynującą limuzynę Mercedes-Benz 300 SEL 6.3. Jak sama nazwa wskazuje, pod maską umieszczono 8-cylindrowy silnik o pojemności 6,3 litra i mocy 250 KM przy 4000 min-1, który w połączeniu z czterobiegową automatyczną skrzynią biegów rozpędzał auto od 0 do 100 km/h w 6,3 sekundy i pozwalał osiągać maksymalną prędkość 220 km/h.
Chociaż liczby te są dziś już nie powalają, ale pod koniec lat 60. XX wieku były to wartości, które osiągały tylko samochody sportowe. Niemiecki producent samochodów dodał też do prędkości sporą porcję luksusu. Limuzyna posiadała m.in. zawieszenie pneumatyczne, klimatyzację, szyberdach lub elektryczne szyby.
Wspomniany pojazd będzie można wylicytować 18 lipca 2023 roku na aukcji Bonhams.
Źródło: Bonhams
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…
Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…
Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…