Categories: Wiadomości

Opel prezentuje nowe kultowe logo Blitz

Opel zaprezentował dziś nową interpretację swojego kultowego logo „Blitz”, które pojawi się na seryjnie produkowanych samochodach już w 2024 roku. Będzie ono nadal stanowić centralny element kompasu Opla, jednego z głównych elementów ekscytującej i docenionej filozofii projektowania producenta samochodów z Rüsselsheim, a jednocześnie nadal będzie dumnie prezentowało się na samym środku przedniego pasa samochodu Opel Vizor. Błyskawica – „Blitz” w języku niemieckim – jest ściśle związana z elektrycznością i stanowi idealne logo symbolizujące podejście Opla do elektromobilności.

„Nasz „Blitz” jest teraz bardziej aktualny niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tylko symbolizuje nasze zaangażowanie w demokratyzację innowacji i mobilności, ale także wyraża nasze zobowiązanie, by do 2028 roku stać się w pełni elektryczną marką w Europie. W tym roku, nasza gama zelektryfikowanych samochodów obejmie już 15 modeli. Możemy zatem z dumą powiedzieć, że Opel jest elektryczny” – powiedział dyrektor generalny Opla, Florian Huettl.

Opel w 2024 roku zaoferuje w pełni elektryczny wariant każdego modelu

„Blitz” odzwierciedla filozofię marki śmiałego i przejrzystego designu („Bold and Pure”). Wyostrzona, śmiała nowa błyskawica przecina przejrzysty pierścień otaczający znak „blitz”, podkreślając bardziej progresywny i nowoczesny wygląd naszego kultowego logo. Jest dumnie umieszczona w centrum naszego kompasu, będącego naszą kluczową zasadą projektowania graficznego. Kompas jest podstawą designu naszych elementów przodu, tyłu i wnętrza” – powiedział Mark Adams, wiceprezes ds. projektowania.

Niemiecki producent samochodów będzie stopniowo wprowadzał nowe logo „Blitz” w swojej gamie modeli w najbliższych latach, a pierwszy samochód seryjnej produkcji z nowym wizerunkiem marki pojawi się w 2024 roku. Dyrektor generalny Opla, Florian Huettl zapowiedział jednak, że nowe logo zobaczymy już w tym roku. „IAA Mobility to jedne z największych targów motoryzacyjnych na świecie. Jest to zatem idealne miejsce, aby z dumą zaprezentować nasz nowy „Blitz” szerokiej, międzynarodowej publiczności. Ponadto zaplanowaliśmy również niespodziankę. Odwiedzający nasze stoisko w Monachium będą zachwyceni” – powiedział.

Źródło: Opel





Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

11 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

12 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

1 dzień ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

1 dzień ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

2 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

2 dni ago