Categories: E-mobility

Citroëna My Ami Buggy – 800 egz. sprzedano w ciągu 10 godzin

Nowa limitowana edycja Citroëna „My Ami Buggy” trafiła do sprzedaży internetowej w 8 krajach od godziny 11:00 we wtorek, 20 czerwca. Witrynę sprzedaży odwiedziło ponad 20 000 osób, a 800 egzemplarzy nowej serii My Ami Buggy przeznaczonych do sprzedaży internetowej zostało sprzedanych w ciągu zaledwie 10 godzin.

Podczas gdy w 2022 roku dostępnych było tylko 50 sztuk, co więcej tylko we Francji, w 2023 roku 800 sztuk nowego wydania zaproponowano we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Luksemburgu i Grecji. Pozostałe 200 z 1000 sztuk dostępnych w 2023 roku będzie sprzedawanych w punktach sprzedaży detalicznej latem w Turcji, Maroku oraz we francuskich departamentach i terytoriach zamorskich.

We Francji 430 egzemplarzy My Ami Buggy zostało wyprzedanych w nieco ponad 2 godziny, osiągając rekordowy poziom 300 sztuk na godzinę! Potwierdza się entuzjazm dla My Ami Buggy po sukcesie poprzedniej wersji.

W Belgii wyprzedanie 65 egzemplarzy My Ami Buggies przydzielonych temu krajowi zajęło zaledwie 9 minut.

W Hiszpanii jeden klient jest rekordzistą w najszybszym ukończeniu całego cyfrowego procesu zakupowego. Kupienie pojazdu My Ami zajęło mu 1 minutę i 10 sekund. Rekord pobity o 1 minutę i 43 sekundy w porównaniu z rokiem ubiegłym! W czerwcu 2022 r. najszybszy klient potrzebował 2 minut i 53 sekund, aby wybrać ekskluzywną wersję Ami, potwierdzić zamówienie, wybrać sposób dostawy i dokonać płatności.



My Ami Buggy obiecuje swoim nabywcom cieszyć się wolnym czasem w zrelaksowany, stylowy i wesoły sposób. Ułatwia mikropodróże dzięki łatwości użytkowania i daje poczucie przygody i wolności.

Klasyk tygodnia – Citroën Méhari świętuje 55 lat od premiery

My Ami Buggy wyróżnia się brakiem drzwi, zdejmowanym dachem i kolorem khaki. Dzięki nadkolom, przedniemu i tylnemu zderzakowi oraz złotym felgom ma żądny przygód charakter. Jaskrawożółty kolor ozdób i akcesoriów w połączeniu z nową osłoną przeciwsłoneczną nadaje mu świeży, dynamiczny wygląd.

Ta nowa wersja jest wyposażona w ekskluzywne akcesoria dodatkowe, takie jak przezroczyste osłony drzwi chroniące pasażerów przed żywiołami, wyjmowaną torbę umieszczoną na środku kierownicy do przechowywania małych przedmiotów codziennego użytku oraz głośnik Bluetooth „Ultimate Ears Boom”. Nowe czarne ramy drzwi i dachu poprawiają wykończenie zewnętrzne.

Dostawa “My Ami Buggy” rozpocznie się na początku września 2023 roku.

Źródło: Citroën



Redakcja

Recent Posts

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

15 godzin ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

15 godzin ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

3 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

3 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

3 dni ago

DS N°8 – zaprasza w elektryczną podróż

Nieskazitelna jakość, duży zasięg i wyjątkowa wygoda sprawiają, że jest to samochód elektryczny oferujący najbardziej…

4 dni ago