Inwestycja została zrealizowana przez Gazda Group, wieloletniego partnera BMW Group w Polsce. Jest to już trzecia lokalizacja dealera na terenie Śląska (po salonie w Gliwicach i punkcie serwisowym w Dąbrowie Górniczej) i jednocześnie pierwsza w stolicy województwa.
Rozwój technologii i oferty produktowej wpływają na zmieniające się oczekiwania konsumentów. BMW Group wychodzi im naprzeciw, czego wyrazem są nowe standardy projektowania i organizacji salonów dealerskich. Ich celem jest przedefiniowanie dotychczasowej formuły kontaktu z klientem w procesie sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej.
Nowy salon BMW w Katowicach został stworzony w oparciu o koncepcję Retail.Next, zgodnie z którą goście dealera mają od wejścia zapewnioną indywidualną obsługę dostosowaną do swoich oczekiwań. Ponadto, konsultacje ze sprzedawcą odbywają się w komfortowych warunkach, bezpośrednio przy samochodzie ekspozycyjnym lub w specjalnym, kameralnym pomieszczeniu. Reorganizacji uległ także sposób prezentowania samochodów, które zwrócone są teraz przodem do klienta.
Salon BMW Gazda Group w Katowicach to najnowsze rozwiązania technologiczne i nowoczesność, które łączą się ze zrównoważonym rozwojem i historią Śląska. Obiekt znajduje się przy ulicy Feliksa Bocheńskiego 66 i powstał w miejscu kompleksu Szybu Wschodniego II kopalni węgla kamiennego Kleofas. Historia wieży szybu, która wpisana została do rejestru zabytków, sięga ponad 100 lat. Obiekt został wkomponowany w infrastrukturę salonu MINI i BMW Motorrad, tworząc w całości kompleks miasteczka BMW. Jest to wyróżnik w skali całej Europy.
– Sieć salonów dealerskich BMW w Polsce rozwija się w dynamicznym tempie. Cieszy mnie, że wraz z naszym wieloletnim partnerem, Gazda Group, możemy powitać klientów w jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów BMW w Europie. Prezentuje on przyszłość procesu sprzedaży i zupełnie nową atmosferę salonu. Naszym celem jest zaoferowanie klientom nowych, spersonalizowanych doświadczeń zakupowych, znanych do tej pory jedynie z branży dóbr luksusowych – mówi Christian Haririan, Dyrektor Generalny BMW Group Polska. Wyróżniające się produkty idą w parze z kompletnym i niepowtarzalnym doświadczeniem zakupowym. Jestem przekonany, że to nowe podejście, zdigitalizowane usługi, a także wyjątkowa i historyczna lokalizacja obiektu sprawią, że goście poczują się tu wyjątkowo.
Poza najnowszą ofertą modeli BMW, na początku 2024 roku obiekt zostanie powiększony o dział sprzedaży samochodów MINI oraz BMW Motorrad. Dealer zapewni także atrakcyjne usługi finansowania w ramach BMW i MINI Financial Services, umożliwi zakup używanych samochodów MINI i zaoferuje kompleksowe usługi serwisowe. Ponadto, klienci salonu będą mogli korzystać ze stacji ładowania samochodów elektrycznych – do ich dyspozycji jest 30 punktów.
Źródło: BMW
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…