Categories: Wiadomości

Toyota Online Service Booking – wizytę w serwisie umówisz przez Internet lub w aplikacji MyT

Toyota Online Service Booking to kolejna innowacyjna usługa, która ułatwia korzystanie z autoryzowanego serwisu marki. Skraca czas rezerwacji wizyty w serwisie oraz pozwala umówić termin z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Toyota Online Service Booking dostępny jest w aplikacji MyT oraz na stronie.

Usługa działa szybko i nie wymaga zakładania specjalnego konta. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe oraz podstawowe informacje dotyczące auta, w tym numer rejestracyjny i przebieg. Następnie należy wybrać serwis, z którego usług chcemy skorzystać, a także dzień i godzinę. System rozpozna auto i zasugeruje zakres prac. Klient może też np. rozszerzyć zakres przeglądu do wariantu Relax, a także wymienić koła lub opony i zlecić ich przechowywanie na kolejny sezon.

Korzystając z Toyota Online Service Booking, od razu znamy szczegółową listę czynności serwisowych, szacunkowy koszt wizyty w serwisie, a także czas trwania przeglądu. Dzięki dostępowi do wolnych terminów w kalendarzach serwisowych dilerów Toyoty szybko wybierzemy najdogodniejszą datę i godzinę wizyty. Rezerwację potwierdzamy, klikając w link dostarczony wraz SMS-em lub e-mailem ze szczegółami wybranych usług. Toyota Online Service Booking wyśle też przypomnienie o zarezerwowanej wizycie w serwisie.

„Chcemy ułatwić naszym klientom korzystanie z Autoryzowanych Serwisów Toyoty. Dzięki usłudze Toyota Online Service Booking wizytę zaplanują szybko, a także otrzymają komplet informacji. Będą mieć też pewność, że zlecona usługa zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami producenta i z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części Toyoty” – mówi Maciej Ostrowski z działu Customer Service Development w Toyota Central Europe.

Guinness Book of Records – Toyota wspiera próbę bicia rekordu pojazdem zasilanym wodorem

Toyota Online Service Booking to kolejne innowacyjne narzędzie dla klientów autoryzowanych serwisów marki. Od 2022 roku działa Toyota Video Service Advisor, dzięki któremu klient może przez aplikację na telefon czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.



Źródło: Toyota



Redakcja

Recent Posts

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

14 godzin ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

14 godzin ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

3 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

3 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

3 dni ago

DS N°8 – zaprasza w elektryczną podróż

Nieskazitelna jakość, duży zasięg i wyjątkowa wygoda sprawiają, że jest to samochód elektryczny oferujący najbardziej…

4 dni ago