„To kolejny rozdział w naszej podróży Reimagine, aby stać się prawdziwie nowoczesną luksusową firmą. Nowa tożsamość JLR zapewni naszym klientom przejrzystość i będzie elementem jednoczącym nasze cztery odrębne brytyjskie marki” – powiedział profesor Gerry McKovern, dyrektor kreatywny JLR.
Producent ogłosił planowaną zmianę już w kwietniu 2023 roku, kiedy zapowiedział również, że zainwestuje w nią 18,6 miliona dolarów. Te wydatki dotyczą nie tylko nowego loga i rebrandingu, ale także inwestycji w nowe zakłady produkcyjne, które mają przygotować firmę do dalszej elektryfikacji.
Obecnie firma pracuje nad rozwojem nowej, w pełni elektrycznej platformy ELR następnej generacji, na której nowy elektryczny Range Rover powinien zostać wprowadzony na rynki w 2025 roku. Jaguar przygotowuje nową platformę JEA, na której mają powstać trzy nowe modele elektryczne.
W tym momencie marka koncentruje się jednak na swoim rebrandingu, co widać chociażby na stronie amerykańskiego przedstawicielstwa. Range Rover, Defender i Discovery to już osobne marki, ale w dolnej części strony widzimy logo Land Rovera.
JLR chce kontynuować swoją 75-letnią historię jako marka Land Rover, więc nowe SUV-y nadal będą nosić symbol tradycyjnej brytyjskiej firmy samochodowej.
Źródło: JLR
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…