Categories: Wiadomości

Lexus – nowe salony w Bydgoszczy i Rzeszowie

Lexus w 2023 roku kontynuuje rozbudowę sieci salonów i dążenie do osiągnięcia 100-procentowego pokrycia sprzedaży rynku premium w Polsce. W chwili obecnej jest już 18 miejsc, w których klienci marki mogą liczyć na kompleksową obsługę.

Na początku 2023 roku liczba stacji Lexusa powiększyła się o dwa nowe obiekty w województwach, w których do tej pory nie była obecna. Otworzony przez Grupę Walder salon Lexus Bydgoszcz to pierwszy punkt marki w kujawsko-pomorskim. Lexus Rzeszów to z kolei pierwszy obiekt na Podkarpaciu.

Nowe salony Lexusa powstały zgodnie z założeniami Lexus Retail Concept, który łączy styl z komfortem i ergonomią. W wystroju wnętrza widoczne są nawiązania do detali stylistycznych samochodów Lexusa, a także charakterystycznych dla japońskiej kultury wzorów. Szczególną wagę przywiązuje się do takich aspektów jak muzyka, zapach, oświetlenie, czy nawet specjalne w tym celu zaprojektowane fotele dla oczekujących klientów.

Jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie

Priorytetem w sieci dealerskiej Lexusa w Polsce jest najwyższa jakość obsługi klienta. Każdy obiekt funkcjonuje zgodnie z zasadami japońskiej gościnności Omotenashi, by każdy klient czuł się jak gość we własnym domu, a wizyta w salonie japońskiej marki ma być unikalnym doświadczeniem i pierwszym krokiem do spektakularnego świata Lexusa. O to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką dba Omotenashi Manager.

Lexus LM – ekskluzywny minivan debiutuje w Europie

Za jakość obsługi klienta polska sieć Lexusa jest regularnie nagradzana w kraju i w Europie. W 2020 i 2021 roku polskie salony Lexusa uznano za najlepsze ze wszystkich europejskich punktów marki. Wysoki poziom potwierdzają też niezależne wyróżnienia – już od czterech lat Lexus znajduje się na podium Wielkiego Testu Salonów tygodnika „Auto Świat”. Polskie salony Lexusa niejednokrotnie zdobywały europejską nagrodą KIWAMI (jap. najlepszy), znajdując się wśród 10 topowych salonów w Europie pod kątem jakości obsługi i realizacji wskaźników biznesowych.



Źródło: Lexus



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

12 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

13 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

2 dni ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

2 dni ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

3 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

3 dni ago