Nagrodę z rąk Iñaki Nieto – globalnego Dyrektora Obsługi Posprzedażnej marek SEAT i CUPRA oraz światowych dyrektorów SEAT S.A. w imieniu Importera i Sieci Serwisowej odebrała Daria Zielaskiewicz – dyrektorka marki SEAT i CUPRA oraz Maciej Szczepański – szef Obsługi Posprzedażnej SEAT i CUPRA. Wydarzeniu towarzyszyła obecność ponad 150 osób reprezentujących markę na całym świecie. Podczas uroczystej gali przedstawiono również plany na przyszłość oraz podsumowano rok 2022.
– Jesteśmy ogromnie dumni z tej nagrody. Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejszą kwestią, o którą troszczymy się od lat. Cały czas skupiamy się na stałym polepszaniu relacji z klientami oraz dbamy o to, aby kontakt z naszymi markami i produktami był dla nich jak najlepszym doświadczeniem. To dla nas prawdziwy priorytet, dlatego tym bardziej cieszy docenienie naszych starań. Niemniej nie zwalniamy tempa i czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszych działań w tym zakresie – powiedziała Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek SEAT i CUPRA.
Źródło: CUPRA
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…