Podczas wewnętrznej Konferencji „Time To Top” organizowana przez Centralę SEAT&CUPRA uhonorowano zwycięzców z najlepszymi wynikami w trzech kategoriach, które dotyczyły najwyższego poziomu zadowolenia klientów, wzrostu sprzedaży oraz najlepszego marketingu. Polskie serwisy marki CUPRA zostały docenione za najwyższy poziom zadowolenia klientów korzystających z usług Autoryzowanej Sieci Serwisowej SEAT&CUPRA – była to najważniejsza kategoria tegorocznej gali.
Nagrodę z rąk Iñaki Nieto – globalnego Dyrektora Obsługi Posprzedażnej marek SEAT i CUPRA oraz światowych dyrektorów SEAT S.A. w imieniu Importera i Sieci Serwisowej odebrała Daria Zielaskiewicz – dyrektorka marki SEAT i CUPRA oraz Maciej Szczepański – szef Obsługi Posprzedażnej SEAT i CUPRA. Wydarzeniu towarzyszyła obecność ponad 150 osób reprezentujących markę na całym świecie. Podczas uroczystej gali przedstawiono również plany na przyszłość oraz podsumowano rok 2022.
CUPRA rozpoczęła niecodzienną współpracę z gwiazdą muzyki latynoskiej – Rosalíą
– Jesteśmy ogromnie dumni z tej nagrody. Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejszą kwestią, o którą troszczymy się od lat. Cały czas skupiamy się na stałym polepszaniu relacji z klientami oraz dbamy o to, aby kontakt z naszymi markami i produktami był dla nich jak najlepszym doświadczeniem. To dla nas prawdziwy priorytet, dlatego tym bardziej cieszy docenienie naszych starań. Niemniej nie zwalniamy tempa i czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszych działań w tym zakresie – powiedziała Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek SEAT i CUPRA.
SEAT S.A. kontynuuje proces elektryfikacji i świętuje 30. rocznicę powstania zakładu w Martorell
Źródło: CUPRA