Categories: Wiadomości

Nowy PEUGEOT 408 – dni otwarte w polskich salonach

Nowy PEUGEOT 408 to świadectwo wyjątkowej kreatywności zespołu projektantów i inżynierów marki, których dzieło – fastback o unikatowej sylwetce – plasuje się powyżej segmentu C, koncepcyjnie sięgając segmentów D oraz C-SUV. Zarówno w historii marki, jak i na obecnym rynku motoryzacyjnym PEUGEOT 408 wyznacza nowe trendy.

Nowy model PEUGEOT zaskakuje, ponieważ jest innym samochodem niż wszystkie. Oprócz charakterystycznego wyglądu i unikatowej sylwetki oferuje szereg udoskonaleń w zakresie elektryfikacji i zwiększania efektywności energetycznej, dostarcza także emocji, których źródłem są zaawansowane technologie zwiększające przyjemność prowadzenia i ułatwiające intuicyjną jazdę. Nowego PEUGEOT 408 można już zobaczyć w polskich salonach. Marka zaprasza na dni otwarte od 10 do 11 marca i od 17 do 18 marca. Rozpoczęła się kampania reklamowa z wykorzystaniem spektakularnego ekranu Screen Network.

ALLURE – PEUGEOT 408 wyróżnia się przede wszystkim dynamiczną sylwetką typu fastback i koncepcją niemieszczącą się w żadnej z obecnych kategorii. Ma też niepowtarzalny styl. Jego przyczajony, koci wygląd jest typowy dla modeli marki. Ostre linie nadwozia współgrają z grillem, idealnie wkomponowanym w przód samochodu, wykończonym w kolorze nadwozia, z umieszczonym na nim nowym logo PEUGEOT z głową lwa. Zaskakujący kształt tylnego zderzaka podkreśla unikatową, dynamiczną linię samochodu. Nowy PEUGEOT 408 ma stabilną sylwetkę i duże koła o średnicy 720 mm z imponującymi felgami 20’’ o nietypowym, geometrycznym wzorze. Przednie światła z sygnaturą świetlną w kształcie kłów podkreślają przynależność 408 do rodziny modeli PEUGEOT, podobnie jak tylne światła z motywem potrójnego śladu pazurów. Nadwozie nowego PEUGEOT 408, mierzące 4,69 m długości z rozstawem osi 2,79 m, zaskakuje przestronnością wnętrza w drugim rzędzie siedzeń. Oferuje 188 mm wolnego miejsca na wysokości kolan. Bardzo obszerny jest także bagażnik o pojemności 536 litrów, który można powiększyć do 1611 litrów po złożeniu tylnych oparć i siedzeń. Sylwetka samochodu jest niezwykle smukła i dynamiczna, a jego wysokość wynosi zaledwie 1,48 m. Ma to korzystny wpływ na efektywność aerodynamiczną.

EMOCJE – PEUGEOT 408 oferuje kierowcy i pasażerom PEUGEOT i-Cockpit® najnowszej generacji, którą można rozpoznać po kompaktowej kierownicy zaprojektowanej z myślą o zapewnieniu maksymalnej przyjemności prowadzenia i zwrotności samochodu. Szczególny nacisk położono na jakość wykonania wnętrza jak również na łączność ze światem poprzez zastosowanie najnowszych technologii, dzięki którym prowadzenie samochodu i podróżowanie staje się jeszcze bardziej intuicyjne i satysfakcjonujące.

DOSKONAŁOŚĆ – Bogata gama systemów wspomagania prowadzenia wykorzystujących informacje z 6 kamer i 9 radarów zapewnia pasażerom poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Obejmuje w szczególności:



  • Aktywny tempomat z funkcją Stop & Go ,
  • Funkcję Night Vision, która poprawia widoczność w nocy, ostrzega kierowcę o obecności zwierząt, pieszych lub rowerzystów na drodze zanim pojawią się w świetle reflektorów,
  • System monitorowania martwego pola dalekiego zasięgu (75 metrów),
  • Ostrzeganie o pojazdach zbliżających się w poprzek z lewej lub prawej strony podczas jazdy na wstecznym biegu.

Nowy PEUGEOT jest oferowany w atrakcyjnym finansowaniu:

  • w abonamencie SimplyDrive już od 1550 zł netto*
  • w leasingu z sumą opłat od 106% **

W związku z debiutem PEUGEOT 408 ruszyła w Polsce intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji godne tego unikatowego modelu.

Wykorzystany został narożny ekran oferowany przez firmę Screen Network przy hotelu Marriott w Warszawie – jedyny w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Zwraca to uwagę zarówno przechodniów, jak i odbiorców w internecie, zwiększając naturalnie zasięg kampanii.

Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

19 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

19 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

2 dni ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

2 dni ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

3 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

3 dni ago