Jednocześnie Toyota zdaje sobie sprawę, że wymiana całego globalnego parku samochodów na nowe pojazdy neutralne klimatycznie zajmie wiele lat. Dlatego obok wprowadzania na rynek nowych bezemisyjnych modeli będzie promować neutralne węglowo rozwiązania dla samochodów już użytkowanych przez klientów. Zdaniem Toyoty jest to kluczowy aspekt dla ograniczenia zmian klimatycznych i zapewnienia bezpiecznej przyszłości.
Tak narodził się pomysł, aby uwielbianą od pokoleń sportową Corollę AE86 wyposażyć w bezemisyjne napędy przy zachowaniu jej najbardziej cenionych właściwości. Toyota prezentuje na tokijskich targach dwa auta – AE86 H2 Concept z wodorowym silnikiem spalinowym i AE86 BEV Concept z bateryjnym napędem elektrycznym.
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…