Bazą dla budowy limuzyny był seryjny Mercedes-Benz S600. Całe nadwozie zostało przeprojektowane według pomysłów właściciela.Auto otrzymało przednie i tylne lampy z modelu SLS AMG oraz grill przypominający stare Mercedesy sprzed pięciu dekad. Większość paneli zyskała bardziej prostokątne kształty.
Kabina pochodzi z S-Klasy W222, a jej bogate i luksusowe wyposażenie obejmuje m.in. fotele z funkcją masażu i najwyższej jakości system audio.
Do napędu zastosowano widlasty 12-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 6.0 l i mocy 530 KM oraz momentem obrotowym 830 Nm.
Przebudowę tego jedynego w swoim rodzaju auta dokonała na zamówienie tajemniczego właściciela amerykańska firma Galpin Auto Sports. Nieoficjalnie mówi się, że autorem tej nietypowej indywidualizacji był Henrik Fisker.
Źródło: Galpin Auto Sports
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…