Nie jest tajemnicą, że na etapie rozwojowym tego projektu powstały także różne wersje pojazdu, które jednak nie trafiły do produkcji seryjnej. Projekt zainaugurował Thomas Ingenlath, a wersję produkcyjną wdrażał zespół pod kierownictwem Jensa Manske. Wersja produkcyjna miała premierę w marcu 2009 roku w Genewie, a pierwsze egzemplarze trafiły do użytkowników w sierpniu tego samego roku.
Wśród interesujących konceptów należy wymienić m.in. Dwuosobowy pickup, wersję trzydrzwiową i dwudrzwiowy kabriolet. Ostatecznie o wyborze optymalnej wersji do produkcji seryjnej zadecydowały względy ekonomiczne i perspektywa sprzedaży.
Pięciodrzwiowy SUV Yeti produkowany był w Kvasinach w latach 2009-2017. Wyprodukowani ponad 684 500 egzemplarzy.
To był SUV nowej generacji, ale nie pierwszy w historii marki. W latach 1966-1973 w Nowej Zelandii na bazie komponentów ówczesnej Octavii Combi dostarczanych przez Škodę produkowano auto terenowe o nazwie Trekka.
Źródło: Škoda Auto
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…