Ale to nie wszystko. Oprogramowanie Mustanga Mach-E jest przez Forda stale uaktualniane dzięki bezprzewodowym aktualizacjom Ford Power-Up™. Lista systemów, na które wpływ miały tylko tegoroczne aktualizacje oprogramowania jest długa. Znajdują się na niej między innymi udoskonalone systemy asystujące oraz te, które odpowiadają za poprawę komfortu użytkowania auta.
Większość aktualizacji modułów komputerowych Forda Mustanga Mach-E można przeprowadzać bezprzewodowo oraz pobierać je w tle. Dzięki temu użytkownicy mogą wybrać dogodną porę na zainstalowanie nowego oprogramowania – na przykład w nocy, gdy samochód jest w garażu lub na parkingu. Po ukończeniu aktualizacji, powiadomienia w pojeździe poinformują kierowcę, jakie ulepszenia zostały wprowadzone.
Dzięki ostatnim aktualizacjom software’u Mustanga Mach-E, programistom Forda udało się zwiększyć Ilość dostępnej energii (pojemność netto) w obydwu wariantach akumulatorów. W przypadku mniejszego wzrosła ona z 68 kWh do 70 kWh, a w wypadku większego – z 88 kWh do 91 kWh. W ramach tej samej aktualizacji znacząco skrócono również czas ładowania akumulatora szybką ładowarką prądu stałego o wysokiej mocy w zakresie 80-90% poziomu naładowania. Zredukowano go z 52 do zaledwie 15 minut. Przekalibrowano także działanie pedału przyspieszenia, który teraz umożliwia bardziej płynne dawkowanie mocy przy niższych prędkościach jazdy.
Od teraz Ford Mustang Mach-E w standardzie oferuje też aktywny tempomat, który do działania wykorzystuje zarówno przednią kamerę, jak i dane z nawigacji. Uwzględnia on nie tylko znaki ograniczenia prędkości, ale także przebieg drogi, w tym zakręty i ronda.
Za sprawą bezprzewodowych aktualizacji zdolność elektrycznego SUV-a Forda do holowania przyczepy zwiększyła się z początkowych 750 kg do 1 000 kg, a następnie z 1 000 kg do 1 500 kg. Dotyczy to wszystkich wersji wyposażonych w akumulator o zwiększonej pojemności, niezależnie od tego, czy są to modele z napędem na tylne, czy na cztery koła (nie dotyczy Forda Mustanga Mach-E GT).
Ford Mustang Mach-E pozostaje jednym z najchętniej kupowanych pojazdów elektrycznych w Polsce. Po dziewięciu miesiącach bieżącego roku zajmuje drugie miejsce w rankingu najpopularniejszych samochodów BEV. Tylko we wrześniu 2022 roku do klientów trafiło 61 kolejnych elektrycznych Mustangów Mach-E, co oznacza wzrost o 85% w porównaniu z wynikiem w analogicznym miesiącu ubiegłego roku. Wzrost sprzedaży po pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku jest jeszcze bardziej spektakularny i wynosi aż 454%. W tym roku na polskie drogi wyjechało już w sumie 565 Fordów Mustangów Mach-E, a od debiutu na polskim rynku w lipcu ubiegłego roku do klientów trafiło 840 egzemplarzy tego modelu.
Źródło: Ford
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…