Categories: E-mobility

Mondial de l’Auto 2022 – premiera Jeepa Avengera, pierwszego w historii marki samochodu BEV

Na paryskim Międzynarodowym Salonie Samochodowym 2022 (Mondial de L’Automobile 2022), Jeep zaprezentuje nowego, w pełni elektrycznego Jeepa Avengera, pierwszego w historii marki samochodu BEV. Stoisko Jeepa® będzie w całości poświęcone premierze tego nowego modelu.

Na tle skał stoisko będzie wyróżniał energiczny, tętniący życiem i wizualnie dynamiczny wygląd, stanowiąc idealną scenerią do zaprezentowania po raz pierwszy mediom i publiczności nowego Jeepa Avengera.

W pełni elektryczny Jeep Avenger oferuje kultowe możliwości terenowe marki Jeep dostosowane do rynku europejskiego, zapewniając docelowy zasięg elektryczny wynoszący 400 km, w połączeniu z nowoczesnym i zaawansowanym technologicznie wnętrzem, z dużą ilością miejsca dla pasażerów i przewożonego bagażu.

Nowy Avenger zostanie zaprezentowany w dniu 17 października br. o godz. 14.00 CET podczas konferencji prasowej, którą poprowadzi Christian Meunier, dyrektor generalny marki Jeep. Klienci będą mogli dokonywać rezerwacji na premierową wersję nowego samochodu elektrycznego zaraz po konferencji prasowej.

„Nowy Jeep Avenger inicjuje wprowadzenie gamy całkowicie nowych w pełni elektrycznych samochodów Jeepa w Europie” – powiedział Christian Meunier, dyrektor generalny marki Jeep. „Oferuje możliwości marki Jeep dostosowane do potrzeb rynku, a podczas jego premiery na Salonie Samochodowym w Paryżu pokażemy, dlaczego stanowi on świetną, w pełni elektryczną alternatywę dla obecnych graczy w tym segmencie. Jeep Avenger jest kamieniem milowym dla naszych planów rozwoju na kluczowych rynkach europejskich, takich jak Francja, oraz na naszej drodze do stania się światowym liderem wśród marek SUV-ów o zerowej emisji”.



Mondial de l’Auto 2022 – kultowy Renault R4 powraca

Jeep Avenger dołączy do dostępnej w Europie w pełni zelektryfikowanej gamy, która obejmuje wersje 4xe Jeepa Wranglera, Compassa i Renegade’a. Na początek przyszłego roku zaplanowana jest również premiera wersji 4xe najnowszego Jeepa Grand Cherokee. W krajach, takich jak Niemcy i Francja, marka Jeep oferuje wyłącznie zelektryfikowane SUV-y, a do końca roku będą je oferować prawie wszystkie główne rynki w kontynentalnej Europie.

Zaprezentowany we wrześniu plan pełnej elektryfikacji marki Jeep opiera się na dynamice rozwoju 4xe, bazując na tworzeniu gamy wydajnych, w pełni elektrycznych samochodów przeznaczonych na rynek europejski. Do 2025 roku marka wprowadzi w Europie cztery samochody z zerową emisją spalin, oferując je w głównych segmentach. Wśród nich znajdzie się Jeep Recon i Wagoneer „S”, dwa całkowicie nowe i w pełni elektryczne samochody, które będą konkurować w globalnym segmencie średniej wielkości SUV-ów.

W wyniku tej ofensywy produktowej, do roku 2030 wszystkie samochody marki Jeep dostępne w sprzedaży w tym regionie będą w 100% elektryczne.

Źródło: Jeep



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

4 godziny ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

4 godziny ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

1 dzień ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

1 dzień ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

2 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

2 dni ago