Categories: E-mobility

Ford Mustamg Mach-E – sprzedaż w pełni elektrycznego modelu przewyższa ośmiokrotnie sprzedaż Mustangów z silnikiem benzynowym

Ford Mustang Mach-E od dziś staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dla kierowców decydujących się na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny – do oferty wchodzą udoskonalone systemy wsparcia kierowcy, elementy podnoszące komfort i urozmaicenia stylistyczne.

Mustang Mach-E potwierdza rosnące zainteresowanie samochodami z napędem elektrycznym – w 2022 roku na jednego sprzedanego Mustanga z napędem benzynowym przypadało osiem elektrycznych. Model ten oferuje teraz w standardzie opracowany przez Forda inteligentny tempomat (Intelligent Automated Cruise Control 2.0), który ma zdolność przetwarzania informacji z systemu nawigacji i przedniej kamery i wykorzystuje je do automatycznego dostosowania prędkości pojazdu. Działa nie tylko w zakresie znaków ograniczenia prędkości, ale także znajdujących się w pobliżu zakrętów, nawrotów i rond.

Kierowcy mogą także bez problemu holować większe przyczepy, również kempingowe, ponieważ modele Mustang Mach-E z napędem na tylną oś i wszystkie koła, wyposażone w akumulator o pojemności 88 kWh, zyskały zdolność holowania do 1500 kg – wcześniej było to 1000 kg.

Ford Mustang California Special – klimat Kalifornii w nowym kabriolecie

Około 80 procent klientów, którzy dotychczas kupili elektrycznego Forda Mustanga, przesiadło się z samochodów innych marek, aby dołączyć do Forda na jego drodze ku elektryczności. Pierwszy elektryczny model w rodzinie Mustangów pokonał również swoich spalinowych braci – w 2022 roku na jednego sprzedanego Mustanga z napędem benzynowym przypadało osiem elektrycznych.

„Mustang Mach-E został opracowany od podstaw, aby zagwarantować kierowcom zniewalające osiągi i charakter legendarnego sportowego Mustanga. Obecnie sprawiliśmy, że pierwszy SUV, będący członkiem rodziny Mustanga, jest jeszcze bardziej kuszący dla rosnącej grupy klientów, gotowych na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny – powiedział Martin Sander, dyrektor generalny Ford Model e w Europie.



Od dziś również nabywcy Mustanga Mach-E skorzystają z szerszej gamy modelowej i większego wyboru elementów służących personalizacji. Wersja wyposażenia Premium, wcześniej dostępna tylko w modelach z napędem na wszystkie koła, jest teraz oferowana w modelach z napędem na tylną oś i z akumulatorem o pojemności 88 kWh, wydłużającym zasięg. W wyposażeniu standardowym znajdują się 19-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjne reflektory LED z funkcją automatycznego włączania świateł drogowych, fotele kierowcy i pasażera z elektryczną, ośmiostopniową regulacją, a także czerwone zaciski hamulcowe oraz czarne dodatki stylistyczne.

Przyciągające uwagę lakiery nadwozia Vapor Blue i Carbonized Grey są teraz dostępne dla całej gamy Mustanga Mach-E, wraz z dwoma dodatkowymi wzorami felg.



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

17 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

17 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

2 dni ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

2 dni ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

3 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

3 dni ago