Lawinowo postępująca digitalizacja umożliwia szybsze i bardziej efektywne zaspokajanie potrzeb. Obecnie prawie wszystko można zamówić online, włączając w to wizytę w serwisie Forda. System rezerwacji wizyt online działa bardzo prosto, a skorzystanie z niego jest tak łatwe, jak zamówienie ulubionej pizzy.
Sprawność i bezpieczeństwo auta są bardzo ważną kwestią, natomiast tradycyjny sposób umówienia wizyty w serwisie może pochłaniać sporo czasu i energii. Rozwiązaniem może być system rezerwacji wizyt online uruchomiony przez Forda. Umożliwia on – poprzez kilka kliknięć – szybkie i wygodne umówienie wizyty w wybranym autoryzowanym serwisie marki. Dodatkowo (po wprowadzeniu nr VIN) system pokazuje rekomendowany zakres serwisu, bazując na wieku i przebiegu auta, oraz cenę usługi. Osoby posiadające konto Forda – np. w aplikacji FordPass – mogą skrócić czas niezbędny na zarezerwowanie wizyty w serwisie do minimum, zaś sama oferta usługi serwisowej będzie jeszcze bardziej spersonalizowana z uwagi na dostęp do historii pojazdu.
Ford Mustang California Special – klimat Kalifornii w nowym kabriolecie
Jakie korzyści oferuje system rezerwacji wizyt online Forda?
Platforma pozwala na proste, szybkie i efektywne umówienie wizyty w dowolnym czasie. Oferta zawiera szczegółowy kosztorys i zakres usługi i jest dopasowana do potrzeb pojazdu. Sama zaś nawigacja w systemie jest intuicyjna i wygodna.
Ford – wygodny namiot dachowy to dach nad głową w każdych warunkach
Jak to działa?
Krok pierwszy
Można postąpić dwojako – albo wybrać preferowany autoryzowany serwis Forda albo platforma zaproponuje najbliższe lokalizacje na podstawie wskazanego położenia. Posiadając konto w serwisie lub aplikacji Forda można ustawić preferowany autoryzowany serwis i wtedy ten krok jest pomijany, gdyż system pamięta wybór.
Krok drugi
W tym miejscu następuje wybór zakresu usług. Można umówić wizytę ogólną klikając „Rezerwacja usługi serwisowej” – w tym przypadku klient nie otrzymuje kosztorysu, natomiast jest proszony o pozostawienie komentarza dla dilera, by wyjaśnić powód wizyty w serwisie. Można też przejrzeć oferowane czynności usługowe wraz z cenami wprowadzając numer VIN samochodu i klikając „Wybrane usługi serwisowe”.
Krok trzeci
Należy wybrać preferowaną datę i godzinę wizyty serwisowej.
Krok czwarty
Ostatnim etapem jest poinformowanie dilera, w jaki sposób może się skontaktować z użytkownikiem. Ten krok można pominąć, będąc zalogowanym do swojego fordowskiego konta.
Jak łatwo zauważyć w kilku prostych krokach można umówić wizytę zgodnie z preferencjami i potrzebami. W przypadku konieczności zmiany terminu lub odwołania wizyty można to także zrobić online!
– Zmiany, które zachodzą w firmie Ford obejmują nie tylko rozwój niezwykle atrakcyjnych wizualnie, innowacyjnych, skomunikowanych i o świetnych osiągach pojazdów elektrycznych, ale także wprowadzanie nowoczesnych technologii do obszaru obsługi klientów naszych serwisów – powiedział Dariusz Lech, dyrektor ds. serwisu Ford Polska.
Źródło: Ford