BMW Group Polska – Hubert Fronczak przejmuje odpowiedzialność za działania public relations

Od 1 września 2022 r. Hubert Fronczak awansuje w strukturach BMW Group Polska. Będzie odpowiadał za dział komunikacji korporacyjnej i pełnił rolę rzecznika prasowego.

Hubert Fronczak ma 15-letnie doświadczenie w public relations i marketingu. W BMW Group pracuje od 2016 roku, gdzie jako Product Communications Manager zarządzał komunikacją produktową obu marek koncernu – BMW oraz MINI. Teraz zakres jego odpowiedzialności powiększy się o komunikacje korporacyjną i działania public affairs.

BMW wspiera młodych twórców i zaprasza do programu „Kreatywne Jazdy”

Wcześniej przez wiele lat związany z branżą marketingu sportowego, pracował przy projektach sponsoringowych dla marek z sektora energetycznego, spożywczego, finansowego i odzieżowego. Realizowane projekty były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, m.in Effie czy Złote Spinacze. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

Nowe BMW X1 i w pełni elektryczne BMW iX1

Katarzyna Gospodarek po 10 latach kierowania zespołem PR w BMW Group zdecydowała na podjęcie nowych wyzwań zawodowych poza strukturami organizacji.

Źródło: BMW